גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שני, 9 באפריל 2012

שפתיים אדומות- כמה ולמה?

אין דבר יותר זוהר מזוג שפתיים אדומות. עד כמה שהצבע הזה בסיסי, הוא יכול לגרום לכל אחד להיראות כמו כוכבת.
שפתון אדום הוא קצת מסובך. הרי זה לא משהו שאת יכולה פשוט לשים בלי מראה כי בא לך. את צריכה שהוא יצא מושלם, בגלל שהצבע הזה מאד בולט לעין אז כל טעות תיראה.
את גם צריכה להחליט איזה צבע יתאים לעורך. יש אודמים שיראו לא טוב עלייך.
ואת צריכה גם להחליט מה לעשות עם העיניים שלך.
אז איך מפציצים בשפתון אדום?
תתחילי בעיניים-וודאי שאיפור העיניים שלך הוא עדין מאד עם איילינר עבה. זה קצת יפתיע אותך, כי הרבה אנשים חושבים שצריך עיניים מאד מאד טבעיות כשעושים שפתיים אדומות אבל אני לא מסכימה. לדעתי זה נותן מראה קצת "דהוי" ונוטה להעלים את העיניים. כשאת עושה שפתיים ניודיות עם עין עדינה העיניים יראו מאוזנות ועדינות, אבל בכל זאת טיפה יותר בולטות מהשפתיים אז את לא תיראי דהויה בשום צורה. אם השפתיים אדומות אנשים לא יראו בכלל את העיניים שלך(אלא אם כן הן מאד גדולות)וזה נותן את המראה הדהוי. אבל זכרי, זאת רק דעתי. אין כאן "נכון" ו"לא נכון", או "אסור" ו"מותר". אם את מרגישה יותר בנוח עם איפור עיניים עדין מאד, אז לכי על זה!
תבדקי איזה צבע הכי טוב לך-אני לא מאמינה בתתי גוון. זאת אומרת, אני כן חושבת שהם קיימים. אבל אני לא חושבת שאישה עם תת גוון קר לא יכולה ללכת עם גוון שהוא עם תת גוון חם וההפך.
אני יותר מאמינה בצבעי עור. אם עורך בהיר ותת הגוון לא חזק מידי(את לא צהובה נורא או ורודה נורא)את יכולה לבחור איזה צבע שאת רוצה.
אם עורך בינוני רצוי לבחור שפתון קצת כהה יותר.
אם עורך מאד מאד כהה(נגיד אם את שחורה), רצוי לבחור שפתון שהוא קצת סגלגל ו"ערפדי"(vampy).
אני מאד חיוורת, אבל יש לי תת גוון קר שמאד בולט לעין(לצערי לא רואים טוב עם מצלמה). אני לא יכולה ללכת עם כל צבע שאני רוצה, אבל בכל זאת מצאתי שני אודמים מדהימים שמחמיאים לי מאד.
MAC ruby woo(אני ממש מצטערת! השפתון לא לידי ואני לא מוצאת את התמונה)-שפתון אדום קלאסי עם בסיס כחול די בולט ונראה לעין. הוא מאט לגמרי, ונמרח כמו צבע קירות(גם עמיד כמוהם!)אבל ממש לא אכפת לי.
קרדיט ענק לטמפטליה שתמיד מצילה אותי כשאין תמונות!
אני עם השפתון ruby woo במדריך הפין אפ שלי
פרו ביוטי 23-זהו שפתון "ערפדי" בצבע בורדו קצת ורדרד. הוא מאד קרמי עם כיסוי מלא ודי עמיד.
אני חושבת שהוא גם יהיה מהמם על נשים שחורות עם עור מאד כהה.
אז זהו! מקווה שעזרתי לך. אם את רוצה משהו יותר לביש אני ממליצה על ליפ באטר של רבלון בצבע candy apple.
בהצלחה!


2 comments:

  1. אחלה מדריך.
    החורף הזה הצבע של העונה היה סגול. ושמתי על עצמי שפתון סגול ומשום מה זה היה ממש מדליק ויפה. ולא זוועתי כמו שדמינתי שהוא בטח יראה עלי.
    אדום נראה עלי זוועה.

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא לדעתי אדום נראה מעולה על כולם (;
      וכל הכבוד על השפתון הסגול! מאד נועז

      מחק