גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

10 הדברות לשמירה על צניעות בקיץ

אזהרה: פוסט זה ישלב מילים קצת גסות
אז החופש נגמר עוד מעט וחוזרים לבית הספר. אנחנו בנות גאג לא דוגלות בצניעות אבל גם זנותיות היא לא הסטייל שלנו. כולנו בקיץ הלכנו עם חולצות בטן ומכנסיי דפוקותי(יש לכם שם יותר טוב?!), אבל בבית הספר צריך לחזור לשגרה ולחשוב על מיתון.
כיום, גם אנחנו, מתלבשות זנותי בלי לשים לב או בלי כוונה להתלבש חושפני. אז אספתי לכם את 10 הדברות לדעתי בשביל לנסות להימנע ממצבים לא נעימים.
1. תורידי את תמונת הפרופיל בבגד ים!
נו אני מצטערת. באמת סליחה. אבל את לא חושבת שתמונת כזאת צועקת "תסתכלו על הגוף שלי!!!"? חוץ מזה שזה קצת זנותי, את לא רוצה לספק לשום פדופיל הנאה מלהסתכל עלייך.
בגד ים שלם זה נסלח, אבל את רוצה שאנשים יסתכלו על הפרצוף היפה שלך, לא על הגוף שלך.
שלם זה גבולי, גיטרה שלילי, וביקיני פלילי(כן קראתי פעם גיליון של בלייזר טוב לכם?)
יוצאים מן הכלל: מדיום שוט(כתפיים ומעלה), קפיצה(כי אז את סתם נראית מגניבה ולא כאילו בא לך שיסתכלו לך על הגוף), עם מגבת
2. גופיות ושורטים הם אוייבים
קצת הגזמתי, כי זה מאד נהוג, ותלוי איזה שורטים ואיזה גופיות, אבל גופיות עם מחשוף קצת עמוק עם מכנסיים שהם כל כך קצרים שהם מתיישרים בקו אלכסוני למעלה זה שילוב לא משהו.
לדעתי תשלבי גופיות עם טיץ. זה גם יפה וגם לא נראה זנותי.
יוצאים מן הכלל: כשיש למעלה מ-35 מעלות בחוץ. אני מודעת לעובדה שחם.
3. אם רואים את קצוות החזייה..
החולצה עמוקה מידי. גם אם החזייה רק מבצבצת. חזיות לא נועדו בשביל שיראו אותן. זה בסדר אם יראו את הכתפיות שלה, אבל לא צריך לראות את החזייה עצמה.
יוצאים מן הכלל: עברת את גיל 18(ואז קצת תחרה מהחזייה הופך להיות שיקי. לדעתי לפחות)
4. זה מכנסיים, לא תחתונים
גלאי לזיהוי מכנסיי דפוקותי: אם הם מתיישרים למעלה ויש להם מראה של משולש, זה חושפני מידי. וזה פשוט נראה רע. יש מכנסיים שמאחורה רואים גם את החלק התחתון של ה"ישבן"(אפשר להגיד תחת וזהו?) שזה לגמרי עובר את הגבול. שורטים זה יפה, צעיר ורענן כל עוד הם בקו ישר.
שיקסע!!!
5. לא משנה כמה מעט את חושפת, מגפיים ומכנסיים זה זנותי
מה לעשות, החיים קשים. גם אם שמרת על הכללים, לבשת מכנסיים לא קצרים במיוחד, וחולצה עם שרוולים מגפיים ושורטים זה זנותי. למה? כי ככה פרוצות מתלבשות. לא בציניות. ככה הן מתלבשות. תלכי בקרליבך איפה שכל הפרוצות ותראי אותן מתהלכות בשורט ומגפיים.
חוץ מזה, בואי נשים את הפרוצות של תל אביב בצד, זה נראה כאילו את לא יודעת אם עכשיו זה קיץ או חורף. זה נראה דבילי.
פרחות P: 
6.או ציצים, או רגליים או בטן
לא כולם ביחד. קודם כל, אני חושבת שאם לא עברת את גיל 16 גם ציצים זה לא אפשרות. תבחרי איזה איזור בגוף שלך את רוצה לחשוף, בהתאם למבנה הגוף שלך והרצונות שלך. לדוגמה, אם יש לך בטן שטוחה ויפה, תבליטי אותה עם חולצת בטן וטיץ. אני באופן אישי לא כל כך מתחברת לחולצות בטן אז אני אוהבת ללכת אם שורטים(אבל בעיקר כי חם לי עם טיץ).
7. תשאלי את אמא שלך לפני שאת יוצאת מהבית
הכותרת של הסעיף קצת מרתיעה, אבל בלי אמא שלי סביר להניח שהייתי נראית כמו פרוצת קרליבך(ראי סעיף מספר 5). רוב הבנות הן כמוני. לא שמות לב כשהן לבושות חושפני. אין לי שום כוונה להיראות כמו קאשה או לספק פדופיל. תמיד כשאני יוצאת מהבית אני שואלת את אמא שלי איך זה נראה, וסביר להניח שהיא תגיד לך את האמת. אבות בדרך כלל לא שמים לב למה שאת לובשת.
זה יכול קצת לעצבן כשהיא תגיד לך שאת כן לבושה חושפני, אבל תזכרי שהיא עושה את זה לטובתך ושאת זו ששאלה.
8. אל תעשי את זה בשביל להרשים מישהו
ברור שאת רוצה להרגיש הכי כוסית ליד הבן שאת מחבבת, אבל סביר להניח שאם הוא מחבב אותך הוא היה עושה את זה גם כשאת לבושה. גם לא נראה לי שבנים מבינים מה זה מכנסיי דפוקותי ומזה סתם שורט. אם הוא חושב שאת יפה, הוא יחשוב שאת יפה גם כשאת לא לבושה כמו פרוצת קרליבך(אני מתה על הביטוי הזה!).
9. חושפני זה לא בהכרח יפה.
תמונה אחת שווה אלף מילים.
אני אוהבת את זואי דשנל.
10. תמיד תזכרי..
~גליה הקיטשית מכה!~
אין בנות מכוערות. יש אנשים עיוורים. אם את מרגישה חוסר ביטחון, תאמיני לי שבגדים חושפניים לא ישפרו את זה. במקום לחשוף הכל תחשפי את האזורים לא הכי יפים בך, האזורים האהובים עלייך. אני מחבבת את המותניים שלי, אז אני הולכת עם חולצות צמודות. גל מחבבת את הרגליים שלה, אז היא הולכת עם שורטים וטיץ. תסתכלי על עצמך ותנסי להבין מה את הכי אוהבת בגוף שלך. אני כן הייתי מסתובבת זנותי בתחילת השנה, וזה עשה שום הבדל עם הביטחון העצמי שלי עד שהתחלתי להתאים הבגדים למבנה הגוף שלי.
בהצלחה, ושנת לימודים מעולה (:

6 תגובות:

  1. וואי את כל כך צודקת...

    השבמחק
  2. באמת נהיה מוגזם..צריך לקרוא למכנסיים האלה מיכ.ואני מסכימה איתך...בהחלט אפשר לראות יפה וחמודה בלי מכנסיים שדומים יותר לתחתונים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מבינה מה הדחף.. זה גם סתם נראה רע

      מחק
  3. דאק פייס! איך שחכתם את הדאפק פייס?
    למרות שאותו גם בחורף עדיף לא לראות

    השבמחק
    תשובות
    1. זאת באמת מגפה P:
      אבל זה לא סותר את הלבוש הצנוע! (;

      מחק