גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שבת, 8 בספטמבר 2012

ciate!

colour, innovation, aspiration, trend, extraordinary. או בקיצור, ciate(תרתי משמע, זה ראשי תיבות!)
ciate הם חברת לקים בריטית שהצליחה בזכות "מניקור הקוויאר" שלה(ממליצה על הפוסט של לבנת)
כן כן, אתם לא טועים, לסיאטה יש גם לקים רגילים! הם נקראים paint pots(אני וגל מסתכלות אחת על השנייה ומרימות גבה). יש להם 88 גוונים. הם אמורים להתרכז במגוון יותר גדול של צבעים מאשר להיתקע על רק על ורודים ואדומים.
בליין הקבוע יש את המרקמים הרגילים. מאט, שימר, מטאלי, וספרקל. 
תודו שהאימג'ים הורסים!
 כמו ממתקים! איזה בקבוקים מהממים!
הרצאה קטנה על הבקבוק- הידיד הארוכה נועדה לשליטה טובה, המברשת מכילה 150\250 סיבים(תקנו אותי אם אני טועה. אני לא זוכרת מה היח"צנית אמרה), והצורה הקעורה של הבקבוק אמורה להתאים לכף היד. לא שאני אחזיק את הלק בזמן מניקור אבל oh well. הבקבוק הוא בלי הגזמה בקבוק הלק הכי יפה שראיתי.
מניקור הקוויאר שלי- לק ירוק בצבע dich the heels, וחרוזים שחורים.
אז איך בעצם עובד מניקור הקוויאר?
הסט מגיע עם לק בגודל מלא, בקבוק חרוזים בגודל של לק, קופסת פלסטיק ומשפך. את עושה שכבה ראשונה של לק, מחכה לייבוש, מניחה את היד על קופסת הפלסטיק, עושה שכבה שנייה, שופכת את החרוזים, טופחת עליהם, מחכה רבע שעה לקיבוע, ומכניסה אותם לבקבוק בעזרת המשפך בשביל לא לבזבז חרוזים.
גל התחדשה במניקור cocktail dress ובחרוזים הצבעוניים. מזכיר לי עוגה (;
קולקציות מעניינות עומדות לצאת בסתיו הקרוב- קולקציה שאומרת להתאים לק כמו מייקאפ-לפי צבע העור. זאת אומרת לקים בז'ים וניודים. גם קולקצייה בשם velvet שעובדת לפי עיקרון ציפורניי הקוויאר- שפיכת אבקה דחוסה היטב על הציפורניים בשביל לתת אפקט קטיפתי. ויהיו גם הרבה אדומים, כתומים וצהובים ;)
משהו חשוב שכדאי לזכור במניקור הקוויאר, שהוא לא עמיד. לפי ההתנסות שלי איתו אם את תעשי אותו בערב הוא יחזיק מעמד בערך עד הבוקר למחרת(השינה מחסלת אותו לגמרי), ואם תעשי אותו בבוקר הוא יחזיק לך כל היום בערך.
שטיפות כלים/אמבטיות לילדים/שיעורי פסנתר(אהמאהמ) או כל פעולה שדורשת הרבה הזזה של הידיים לא תעבור בשלום ותיאלצו להיפרד מכמה חרוזים. אבל לגמרי עובד לאירוע גדול (אני כל כך שמה אותו בחתונה שלי!).
אז כמו שאתן רואות היה ממש כיף בהשקה, לפגוש את כל הבלוגריות האהובות במציאות.
הלק(פיינט פוט) יעלה 55 ש"ח, סדרת הנייל קר(טופ קאוט, בייס קואט, שמני קוטיקולה וכו') יעלו 65 ש"ח, וסט קוויאר יעלה 110 ש"ח.
תוכלו למצוא את הלקים בחנויות של מאדינה מילאנו, רשת סייבקס, פרנצ'יות ובתי מרקחת מובילים.
בסופו של דבר חברה מעולה ורעיון הקוויאר פשוט מהמם, אבל בכנות אנחנו רוכשות הרבה דברים "לאירועים" ובסוף אין כל כך הרבה אירועים..
אני חושבת שאם את הולכת הרבה למסיבות מניקור הקוויאר הוא מצויין, ואם את לא ובכל זאת בא לך להתנסות ממליצה לרכוש חרוזים בחנות היצירה הקרובה לביתך.
אז מה דעתך על טרנד הקוויאר? היית קונה? מתחברת אליו? 

6 תגובות:

  1. הלקים הללו עוד יהרגו את כולנו.
    אתן מתוקות אמיתיות:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כל כך רואה את עצמי קונה עוד חמישה כאלהP:
      תודה רבה, גם את! :)

      מחק
  2. הבקבוקונים האלה כאלה חמודים! פפיון זה חלק מהחולשות שלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. הם באמת חמודים (;
      אין על פפיונים!! P:

      מחק
  3. העיצוב של הבקבוקים מקסים, והאימג'ים שלהם הורסים! אני רק חושבת על הדוגמנית המסכנה שהייתה צריכה להצטלם לאימג' עם הקרקר והקוויאר השחור.

    הרעיון עצמו מגניב, אבל אני כבר רואה איך אחרי שאני אני אתחיל לתלוש את החרוזים [ואהנה מכל רגע].

    אני מחכה בקוצר רוח שתושק גרסת הvelvet, זה נראה מהמם [ופרקטי]

    השבמחק
    תשובות
    1. העיצוב ממש חמוד! באמת מסכנה הדוגמנית.. בטח נחנקה מכמה חרוזים P:
      דווקא זה קשה לתלוש אותם! אני מכורת קילוף לקים מאז שאני זוכרת את עצמי, ואת החרוזים מאד התקשיתי לתלוש. הם נפלו מעצמה.
      אני וגל זוממות על גרסת הvelvet, נראה לי הרבה יותר שימושי(כמו שכבר אמרת)

      מחק