גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שלישי, 30 באוקטובר 2012

נשאר...

אז היום נדון בלא פחות ולא יותר ממייקאפ מפורסם מאוד- בשם קולורסטיי של רבלון.

כבת 13,אני מעדיפה בהרבה ביבי קרימס,דמי מייקאפים או בקיצור,קליל ועדין. רוב הזמן קונסילר לגמרי מספיק לי.
הסיבה שהמייקאפ הזה נקנה בעצם,היא שאני צריכה מייקאפ עם כיסוי טיפה יותר גבוה,לצילומים ולעוד כמה שטויות של הבלוג. חוץ מזה,לערבב עם קרם לחות (מה שיעשה את המייקאפ יותר קליל עם גימור יותר טבעי) תמיד אפשר :)

הבקבוק:
בקבוק זכוכית עם פקק שחור. פשוט.
הבעיה היא,ומבחינתי זאת הנפילה העיקרית של המייקאפ הזה,היא שאין לו משאבה. זה סופר מתסכל ומעצבן,וגורם לי לבזבז כמויות שלו על כלום. אני גם תוהה למה זה (אולי זה מין קטע של מייקאפים "כבדים" ? גם לדאבל וור של אסתי לאודר אין משאבה).
פורמולה:
סמיכה יחסית. אני בדרך כלל משתמשת במייקאפים הרבה יותר קלילים,אז לקח לי קצת זמן להתרגל. בגלל הסמיכות הזאת אני ממליצה למרות אותו עם מברשת(אני לא אוהבת מברשות שטוחות,אבל איתו זה לגמרי עובד) ולעבד אותו קצת עם ספוגית או מברשת באפינג ,זאת אומרת,לא עם הידיים. למרות שהוא סמיך ו"כבד" הוא מתערבב מעולה וקל למרוח אותו.
גימור:
גימור מאט,אולי סאטן אפילו. הוא נראה הרבה פחות מת והרבה יותר טבעי ממה שחשבתי שהוא יראה. הוא מתקבע יחסית מהר,אבל לי באופן אישי זה לגמרי מספיק (ואני נחשבת לאחת שאוהבת לקחת את הזמן עם המייקאפ.) גם אם יש לך עור שמן יחסית,לא תבריקי איתו (אולי אחרי שעות...)
 כיסוי:
בינוני+.רואים לי את הנמשים כשאני איתו. זה בהחלט מייקאפ מהזן ה"כבד" יותר. לפעמים אני אפילו משתמשת בו כקונסילר.
עמידות:
יש לי עור יבש עד רגיל,אז אולי אני לא דוגמא-אבל הדבר הזה פשוט לא זז ממני עד שאני מורידה אותו .לידרלי .שרד עלי כבר ימים שלמים. אני באמת מאמינה שהוא יכול לשרוד עליי את הזמן המובטח-24 שעות.
אני בדרך כלל מפדרת מעליו,למרות שאני לא ממש צריכה.

 גוונים:
אני גוון 200 NUDE.לכיוון כללי לגבי הגוון שלכן (ממש לא דרך לדעת בוודאות,אבל זה עוזר בהחלט:)) אני מפנה אותכן לפירסום החמוד הזה  של נועה בקבוצת "מכורי איפור אנונימיים" בפייסבוק. משווה בעצם בין גווני המייקאפ של מאק לגווני הקולורסטיי.


שורה תחתונה: מייקאפ מעולה,אם את רוצה כיסוי יותר גבוה ויש לך כוח להתעסק עם בקבוק מעצבן במיוחד.

XOXO
גל מgagbeauty ;)

2 תגובות:

  1. מודה באשמה- לא ניסיתי מעולם את קולורסטיי.
    אבל עם העור שלכן טוב, אני אאלץ להרוג אתכן:P

    השבמחק
    תשובות
    1. רוצי ! שמעתי שמועה זדונית שיש עליו 50 אחוז 0:)
      עור טוב?הלוואי.לי יש עור סבוראי ומעצבן,ולגליה יש עור מעורב.

      מחק