גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום רביעי, 3 ביולי 2013

מומלצי החודש יוני

כן כן. אני עושה פוסט במקום סרטון. 
בזמן האחרון אני ממש שלוחית ואין לי מצב רוח לעשות סרטון. ואפילו פחות מצב רוח לערוך אותו. ניסיתי להכריח את עצמי לצלם ולערוך, והתוצאה הייתה סרטון מזעזע של 11 דקות שרציתי למות ממנו. חוץ מזה, גם החלטתי שבגלל שהערוץ הוא תחביב ולא עבודה, אז אם לא בא לי מותר לי להתבטל קצת. 
אחרי ההבהרה הקלישאתית הזאת אפשר לצרוח ולרקוד:
הגיע החופש!! 
כל ביוטי גורו אמריקאית אומרת שהחודש טס ועבר, אבל אני הולכת להגיד שיוני עבר בצעדי צב ושזה הרגיש לי כאילו אני צולעת בזחילה (זה אפשרי בכלל?) ליום האחרון ללימודים (למרות שביוני למדנו רק איזה שלושה ימים). 
אז אחרי ההתבחבשות הזאת, אני אגיד את שורת הפתיחה המפורסמת שלי (NOT): 
יאללה נתחיל! 
אז אלה מי פנים של לנקסטר. הם מתוארים כ"Softening perfecting toner" (תזכרו את השם. יש להם הרבה סוגים). הכל התחיל כשקיבלנו מי פנים של לנקסטר בגלוסיבוקס. התאהבתי בהם. הם היו עדינים, אבל מנקים ניקוי עמוק. זאת הייתה דוגמית וסיימתי אותה אז אני לא בטוחה, אבל זכור לי שזה היה בלי אלכוהול. 
החלטתי לכבוד זה שהביודרמה שלי כמעט נגמרת אני רוצה לקנות אותם. בגלל שאני אני, קניתי את מי הפנים הלא נכונים. אבל, אני מחבבת אותם יותר ממי הפנים שבגלוסיבוקס. הידד! 
כתוב שמי הפנים מתאימים לכל סוגי העור, ואין בהם אלכוהול בכלל.
עוד יתרון, זה שיש שם כמות שתספיק לכל החיים. 400 מ"ל. 
ממליצה בחום! 
המוצר הבא מצאתי אותו בתחתית מגירה באמבטיה. זה קרם הגנה מינרלי של Avene עם 50 SPF. 
הסיבה שהעדפתי אותו על שאר קרמי ההגנה שלי היא שהקרם הזה לא משאיר ברק שומני על העור, וזה בערך הסטנדרט היחידי שלי. 
הוא מאד שימושי בעיקר בתקופה הזאת- הולכים הרבה לים, יש שרבים, וסתם יוצאים הרבה החוצה. 
אני ממש אהבתי אותו, ואני שמחה מאד שמצאתי אותו בדיוק עכשיו. 
בזמן האחרון אני לא שמה מייקאפ בכלל. רק את ה-BB קרים הזה. זה BB קרים לעור מעורב שמן של גרנייה. אני קניתי אותו די ממזמן, ורק עכשיו נזכרתי בו. אני לא חושבת שסקרתי אותו אי פעם. 
המרקם שלו הוא נוזלי מאד, והגימור שלו בדיוק כמו של עור. ממש לא מאט וחסר חיים, ולא מתקרב אפילו למבריק או זוהר. העמידות שלו די טובה על העור המעורב שלי. אם אני מפדרת ומשתמשת בפריימר ייקח לו בערך שעתיים עד שאני אבריק באיזור ה-T. כמות הזמן שהוא נשאר על העור היא בערך 9 שעות. 
זה מוצר מצוין לקיץ בגלל העמידות הטובה שלו, והעובדה שהוא לא כבד בכלל. אני למדתי שבתקופת הקיץ ככל שלא תכבידי על העור שלך ככה האיפור יהיה יותר עמיד. 
מוצר שהתחדשתי בו ממש לאחרונה אחרי כל ההייפ שהיה סביבו זה הברונזר המפורסם של בנפיט- Hoola.
הברונזר מגיע באריזת קרטון סגולה עם מקלות במבוק. דעתי הכנה שלא השתגעתי על האריזה. העיצוב קצת משמים לדעתי בשביל בנפיט, וגם הקרטון עם הפינות המקווצ'צ'ות לא עושה לי את זה. 
מה שכן נחמד, זה שיש מראה בתוך הברונזר אז אפשר לשים את זה בארנק אם את צריכה לחדש. 
המרקם שלו מושלם: פיגמנטי, אבל לא מידי. הוא מתערבב בצורה ממש יפה על העור. 
הברונזר גם מגיע עם מברשת מרובעת. למרות שבדרך כלל אני שונאת אפליקטורים, או במקרה הטוב אשתמש בהם אבל אף פעם לא מעדיפה עם מברשות, המברשת הזאת מצויינת. הצורה המרובעת שלה מאפשרת לעשות הצללות מדוייקות וחדות, אבל הרכות שלה מערבבת את הברונזר בצורה מושלמת. התוצאה היא ההצללה האידאלית- לא חדה מידי ולא רכה מידי. 
כמובן שאפשר גם להשתמש בברונזר בשביל לשזף ולשים אותו על כל הפרצוף. אם להיות כנה, אני אף פעם לא רואה הבדל בפנים שלי כשאני שמה אותו על כל הפנים ואם אני כן רואה הבדל אני שמתי יותר מידי וזה נראה קצת טיפשי. אני מעדיפה להצליל עם הברונזר הזה, כי הוא מאט לגמרי והצבע שלו טוב אז ההצללות נראות טבעיות.
הוא קצת יקר, נכון, אבל שווה כל אגורה. 
המוצר הבא הוא צללית All That Glitters המפורסמת של מאק. היא כמעט ריקה לגמרי אז לא רואים כל כך את הצבע שלה בפאן, אבל לדעתי בסווטצ' ועל העיניים מתקבל הצבע האמיתי שלה. לדעתי היא סוג של ורוד זהב (Rose gold) מנצנץ. היא מהממת על כל העפעף\בפינות הפנימיות, ומושלמת ליצירת מראה עיניים טבעי ורך בשתי שניות. היא ממש מחמיאה לעיניים חומות או בצבע לוז (הייזל. אני נורא מנסה לדבר עברית אבל אף אחד לא יודע מזה לוז). היא פיגמנטית וחמאתית, ומאד קל לעבוד איתה. 
תתעלמו מהכתב המחריד שלי. זה עיפרון שחור של בובי בראון (לא מהסדרה העמידה). העמידות שלו ממש לא משהו, אבל הוא קרמי מאד ואני אוהבת לעשן אותו על קו הריסים העליון. אם מקבעים אותו עם צללית שחורה הוא נהיה עמיד. 
בסך הכל זה כנראה לא העיפרון הכי טוב בעולם, אבל למטרת העישון הוא מושלם. בגלל שזה עיפרון די יקר, אני מאד ממליצה על העיפרון של ביוטיקר, שזהה לו. אותה פיגמנטיות, אותו מרקם, וגם שם- עמידות לא משהו. 
בקיץ אני אוהבת או שפתים בולטות מאד, או שפתיים עסיסיות ומבריקות. סקרתי את Chunky Cherry של קליניק בעבר, ואני עדיין אוהבת אותו! כתבתי בסקירה וזה ציטוט מדוייק- "אני הולכת לחרוש עליו בקיץ". אני ממש נביאה לפעמים.. 
אז זה הסוף למוצרים. הנה לכם לוק קיצי וקליל שיצרתי עם כל מוצרי האיפור שהראיתי:
פנים:

•Hourglass Mineral Veil Primer

•Garnier BB Cream Combination\Oily

• Benefit Cha Cha Tint

•Rimmel Stay Matte Powder

•Benefit Hoola Bronzer

•MAC Soft And Gentle MSF


עיניים:

•Urban Decay Primer Potion

•Urban Decay Foxy Eyeshadow

•MAC All THat Glitters Eyeshadow


•Urban Decay Buck Eyeshadow


•Bobbi Brown Black Eye Pencil


•Maybelline One By One Mascara

שפתיים:

•Clinique Chunky Cherry Chubby Stick

אני מקווה שנהניתן מהפוסט! מאחלת לכן קיץ בטוח וכיפי, ושלא תהפכו יום ולילה.

XOXO, גליה מ-GAG

6 תגובות:

  1. הקרם הגנה של אוון נראה מעניין. האם הגוון שבו נותן כיסוי כלשהו לפנים או שהוא שקוף?

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא בצבע עור מאד בהיר כשמשפריצים אותו, אבל כשמערבבים אותו הוא נהיה לבן. אחרי שהוא נטמע בעור הלובן נעלם

      מחק
  2. עוד פוסט נפלא! :) גליה, הצ'אביסטיק נראה עליך ממש טוב, תמשיכי לחרוש אותו ולעשות עוד פוסטים♥

    השבמחק
  3. מה דעתך על המינרל וייל?

    השבמחק
  4. ניסיתי אותו רק פעמיים, אבל בינתיים אני מאד מחבבת אותו. ביקורת מלאה עליו תבוא בקרוב (:

    השבמחק