גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום רביעי, 7 במרץ 2012

מה בא לי-מהדורה שלישית

שאאאלום! ה"מה בא לי" הזה פחות מתעסק בדברים חדשים שיצאו, ויותר מתעסק בסתם דברים אנחנו רוצות. אזז... תהנו (:
*סומק amused של טארט(טיזר של גליה)
אני לא יודעת. הוא ממש מאאגניב וזה לאיפורים דרמטיים יותר. ואני חושבת שאם אני אשים קצת ממנו הוא יראה טבעי=]
קרדיט לטמפטליה על התמונה
*סומק cabana boy של theBalm(טיזר של גליה):
יש מלאמלא הייפ על סמקים של theBalm. הבנות של myglam ממש מתלהבות מהם ויש להם איזה חמישה, וגם לי בא!
די. תראו את זה מבחוץ ! כל כך יפהה
*סומק pink explosion של שאנל(טיזר של גליה):
הוא. כל. כך. סקסי.
אפילו המברשת נראית נעימה(ואני לא טיפוס של אפליקטורים)!
*סומק sex apeal של NARS(טיזר של גליה):
שמעתי עליו ביקורות ממש ממש טובות. והוא אפרסקי ומאט. אין לי סומק אפרסקי מאט! :O
*עיפרון ליפגלוס flash של milani(טיזר של גליה):
קודם כל, זה פאקינג אודם בצורת עיפרון..!
וזה מנצנץ.
אזז... זה כל מה שאני רוצה. כמה שפחות עדיף, לא? (;

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה