גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

ciate- cupcake queen + speed coat

בהשקה של סיאטה כל אחת קיבלה שלושה לקים(שניי פיינט פוטס וטואפ קואט אחד) והקוויאר ממילא התחיל לנשור אז למה לא לסקור אחד מהלקים וטופ קואט? 
הצבע cupcake queen באמת מזכיר קאפקייק! זה ורוד פוקסיה נקי שאם תסתכלו קרוב תראו שיש לו דואוכרום כחול\סגול. רוב הדואוכרום לא מורגש בכלל על האצבע וניתן להבחין בו רק בתוך הבקבוק.
האיכות מצויינת. הוא מאד קרמי וטיפה סמיך, כמו שאני אוהבת. הייתי מסודרת עם שכבה אחת אבל אני תמיד שמה שתיים ליתר ביטחון.
העמידות היא ממוצעת פלוס. היו צ'יפים ממש לא מורגשים ביום הראשון והברק טיפטיפה דהה, אבל עדיין נראה מעולה. ביום השני הצ'יפים נשארו אותו דבר וביום השלישי כבר ציפורן אחת התחילה להתקלף. בתור אחת שהתחילה להשקיע בלקים איכותיים רק לפני כמה חודשים אני רגילה ללקים מעפנים של שיק, אז עמידות כזאת די חדשה לי(השיק בקושי שורדים יום!!P:)
זמן התייבשות של עשר דקות בערך(עם הטופ קואט). מרשים!
המברשת היא בגודל בינוני לדעתי. יחסית למברשת של אססי היא עבה, ויחסית למברשת של OPI היא דקה. בינונית, אבל נוחה לעבודה.
כאן השוויתי את הלק ל- What aura gonna wear? של ספורה, ו-watermelon של essie. אני בטוחה שיש עוד הרבה דיופים, אני פשוט לא חזקה בפוקסיות. 
מלמעלה למטה: ספורה, סיאטה, אססי
כשהסווטצ'תי קרה משהו מוזר. כשמסתכלים על הלקים בבקבוק ה-watermelon נראה יותר קרוב, אבל בסווטצ' הלק של ספורה הרבה יותר קרוב לסיאטה. 
יאללה טופ קואט! עם אריזה פחות מפוארת אבל עדיין יפה. 
speed coat מתמחה שבהוספת ברק לציפורן וייבוש מהיר. הייבוש באמת היה מהיר- 5 דקות. הוא מוסיף המון ברק ללק וזה תמיד כיף. אני אוהבת הברקה מטורפת כשאני עושה לק.
על העמידות כתבתי למעלה.
הלק: 55 ש"ח ל-13.5 מ"ל. 
הטופ קואט: 65 ש"ח ל-13.5 מ"ל
ניסיתן את הלקים של סיאטה? מה דעתכן? 

3 תגובות: