גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום חמישי, 4 באוקטובר 2012

ליפ באטרס 2.0

 לא מזמן חזרתי מיוון והבאתי לי כמה חמאות שפתיים של קורס (Korres lip butters). חשבנו שיהיה נחמד לסקור אותן ולהראות לכן את כל הצבעים שיש לנו.
דרך אגב ,במקרה שאתן תוהות,לפוסט קוראים "לפי באטרס 2.0" מאחר שכתבנו פוסט על ליפ באטרס (אחרים) בעבר. תקליקו כאן בשביל לראות אותו :)

לפני שנתחיל,הסבר קצר על החברה:
החברה קורס (korres) היא חברה יוונית שהוקמה ב1996.היא מייצרת מוצרים טבעיים ואורגנים. היא משווקת למספר מכובד של ארצות (בין השאר גם לספורה) אבל למרבה הצער,ישראל לא ביניהם.

אחד ממוצרי הדגל של קורס הן חמאות שפתיים. הן נותנות לשפתיים לחות עדינה עם ברק. אז...מה אנחנו חושבות עליהן?
פיגמנטציה: משהו בפיגמנטציה קצת מוזר לי- על היד פיגמנטי מאד, על השפתיים שקפקף. אני מניחה שהביצוע על השפתיים הכי רלוונטי אז אני מתארת אותו ככיסוי נמוך. הוא קצת מבריק גם.
מרקם: מכירים את זה שאתם אוהבים לשים קרם לחות קליל מאד בבוקר ובלילה אחד רציני יותר? ככה אני עם לחות השפתיים הזאת. אני אוהבת לשים אותה לפני בית הספר בשביל ברק עדין ולחות. אבל היא לא מלחחת מספיק בשביל שתיכנס לשגרת הלילה שלי(בינתיים אני מתה על לחות שפתיים watermelon של the body shop). אני אוהבת את לחות השפתיים הזאת יותר בגלל הגימור והצבע, ופחות בגלל הלחות. 
אבל בסך הכל היא עושה את העבודה שלה.
עמידות: העמידות היא ליפ באלמית טיפוסית- שעה. אחרי זה היא נספגת בשפתיים ומשאירה אחרי הכתמה עדינה מאד.
אריזה: התלונה היחידה שיש לי .אני מתעבת צנצנות. בגלל שהיא לא עמידה אני לוקחת אותה איתי שאני אוכל לחדש(כי אני אוהבת את הגוון שמתקבל עלי ורוצה אותו ליותר משעה!), וכשאני טובלת שם את היד זה לא סטרילי ומעצבן לי באצבעות שאין לי איפה לנגב את השאריות.אז למרות שהיא יפה ונראת אסתטית (לבנה עם כיתוב שחור,פקק בצבע שאמור לשקף את צבע החמאה) היא לא כלכך פרקטית.
ריח: ריח עדין מאוד .לכל חמאה יש ריח של הפרי שעל שמה היא קרויה.


יש 7 גוונים. מתוכם יש לי יש שלושה:

mango-
כתמתמם עם טיפה ורדרדות. החמאה הזאת טיפה יותר סמיכה מהחמאות האחרות,והריח שלה טיפה יותר דומיננטי.



pomegranate-
קורלי-ורוד מושלם. הוא האהוב עלי .חבל שלא מייצרים לאבלו בצבע הזה,אני בטוחה שכולן היו נהנות ממנו ;)


plum-
ההתמכרות הקשה שלי לאיפור סגול ידועה. בגזרת השפתונים זה מתבטא בעיקר בשפתונים בגוון "plum":גוון "שזיפי" שכזה. ככה שידעתי שאני צריכה אותו.


וגם לגליה יש אחד (איזה חברה טובה אני ;))-
לגוון קוראים quince. זה ורוד לוהט עם ממש ממש קצת קורל לתוכו. הוא לא פוקסיה נקי. 
"אני מתה על הצבע שלו, ואני מרגישה כאילו זה לבלו יוקרתי." (זליהאניאוהבתאותך) .






בקיצור: אם את רוצה מראה טבעי(לבלו משודרג!), קצת מבריק, מתאים ליומיום והכי חשוב- טוב לשפתיים שלך, לכי על הליפ באטר של קורס (;




 הישראליות שרוצות חמאת שפתיים,יכולות להשיג אותה דרך האינטרנט:
תמורת $12.07 (47.20) בasos (משלוח חינם לארץ)
תמורת £6.00  (37.84) בlookfantasic (משלוח חינם לארץ)
תמורת £6.00\£7.00 (44.15\37.84) בfeelunique (משלוח חינם לארץ)
תמורת £6.00 (37.84) (על חלקן יש מבצע של 15%) בHQhair (משלוח לארץ בתשלום)
תמורת ₪53.50 בסטרוברינט (יש 2 גוונים בלבד) (משלוח חינם לארץ).

חמאות השפתיים מכילות 6 גרם.

XOXO,
זליה ורפש מgagbeauty ;)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה