גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שישי, 26 באפריל 2013

איך יש לנו מוצרים יקרים? טיפים ועוד

אני וגליה ידועות בכך שאנחנו אולי הנערות היחידות שאוסף האיפור הגדול שלהם מורכב ברובו ממוצרים יקרים. אמרנו מספר פעמים שההורים שלנו לא קונים לנו איפור. אני מניחה שלא ממש מאמינים לנו.
אז...הגיע הזמן!
שפתון-איב סאן לורן 

1)תבנו סדר עדיפויות.
את מעדיפה ספולי של שאנל? או סומק של שאנל? יש דברים שהרבה יותר כיף שהם ממותגים ויקרים. ברגע שיש לך מוצר מסוים שאת רוצה יותר קל לפקס את עצמך ולחסוך. לדעתי,עדיף להתחיל עם מוצר זול יחסית (בהשוואה למחירים של חברות היי אנד\מקצועיות) -100 שקל בערך.
ברונזר - ג'יבנשי 
2)איך להשיג את הכסף ?
 שימו לב: אני בת 13(וחצי :P). לפי החוק אפשר לעבוד בחופש מגיל 14, ולאורך השנה (חצי עבודה) בגיל 15. איך בכל זאת אני מצליחה להשיג כסף?
לבני נוער, גם לאלו עם רישיון עבודה, העבודות  הכי רווחיות תמיד יהיו עבודות "פרטיות" (אני לא יודעת איך לקרוא לזה) - למשל בייביסיטר, יציאה עם כלבים, עזרה במשרד של אבא, נתינת שיעורים פרטיים לילדים קטנים יותר. לא רק שזה אחלה כסף, זה גם מביא הרבה סיפוק-לדעת שאני קונה משהו, לא משנה מה, בכסף שהרווחתי בעצמי.
יש גם בנות שנהנות מדמי כיס-אני לא.
מייקאפ-קליניק 
3)קיוסק הוא השטן!
אני לא יודעת מה איתכן, אבל בבית ספר שלי יש קיוסק. נחמד והכל, אבל גם מאוד יקר. לדוגמא-אם אני אקנה לי אייס קפה וטוסט, זה יעלה לי 20 שקלים. אם במשך שבועיים אני אקנה כל יום טוסט ואייס קפה-ובשישישבת אין לי לימודים-אז בזבזתי 200 שקל, שבהם יכולתי לקנות סטיין של איב סאן לורן, או 2 שפתונים של מאק ועדיין היה נשאר לי קצת עודף. מה שאני באה להראות כאן,הוא שהדברים הקטנים גומרים את הכסף. בשביל למנוע את הפיתוי רצוי לא להביא בכלל כסף לבית הספר. אולי 10 ש"ח, במקסימום.
פלוידליין של מאק-מתוך הפוסט


4)לנצל את ח"ול
את נוסעת לח"ול? הבן דוד של הסבתא החורגת שלך נוסע לחו"ל? אתר מח"ול שולח לארץ? תנצלי את זה. בחו"ל יש הכל, גם מה שאין בארץ, ובדרך כלל ממש ממש בזול. לא חסרות דוגמאות, אני פשוט אפנה אתכם לבלוג המהמם הזה. וזה מפנה אותנו לסעיף הבא.. 
NAKED של urban decay (לא ניתן להשיג בארץ) 


5)פחות קניות מקומיות
בארץ ,וזה לא ככה בארצות הברית למשל, מחירי דראגסטור מאוד קרובים למחירי היי אנד ולמחירים של חברות מקצועיות. אולי כדאי שתשקלי מחדש את קניות המייבלין שלך, כי בהרבה מקרים גם אחרי הנחה של 40% או 1+1 המוצר עדיין יעלה הרבה יותר ממה שהוא יעלה בחו"ל. אם בא לך לקנות בארץ, לכי על חברה ישראלית,למשל קרליין. הן יותר זולות מדראגסטור חו"לי וכך גם תתרמי לכלכלת הארץ ;)

הink liner המצוין של קרליין,שקיבלנו בגלוסיבוקס

6)תקראי ביקורות על המוצר שאת מחפשת
למרות האהבה שלנו למיתוג ואיכות, אתן כמעט ולא תמצאו אצלנו מוצרי איפור יקרים וגרועים. 
אם איזה מוצר עושה לך עיניים, תעשי את שיעורי הבית שלך ותקראי עליו כמה שיותר ביקורות. תבדקי האם הוא מתאים לסקאלת הצבעים שלך, לסוג העור שלך, לצרכים שלך, האם האיכות של המוצר בכלל שווה משהו, וכל מה שמפריע לך. 
זה נכון בעיקר לגבי קניות איפור באינטרנט, כשאת לא יכולה להרגיש ולראות את המוצר מול הפרצוף שלך.
ואני יודעת שזה קצת קשה, אבל הרבה פעמים אנחנו קוראות רק ביקורות טובות על מוצר שיעודדו אותנו לקנות אותו. תהיי כנה עם עצמך ואם את מבינה שרוב הביקורות גרועות כנראה רצוי שתוותרי על המוצר. 
הייליטר של מאק 


7)האם את באמת צריכה עוד צללית שימרית בצבע טאופ?
יש לנו נטייה הרבה פעמים, בגלל אריזה ומיתוג או רצון כללי, לקנות את אותו צבע מיליון פעמים. אני לא אומרת לוותר על פלטה עם 80 צלליות בגלל שיש לך משהו דומה לאחת-שתיים מהצלליות שם, אני מתכוונת יותר במוצרים היחידים. אל תקני צללית טאופית שימרית יחידה, אם יש לך כבר שלוש כאלה.
BB של נארס 

תמיד תזכרי
איפור יקר זה לא הכל.
יש לי איפור זול שלוקח איפור יקר בסיבוב (עיפרון שחור של ביוטיקר סיי ואט?!)
ובכלל,תמיד צריך לזכור לחסוך כסף בצד, לתקופות שכסף לא יהיה רק לבזבוזים.

XOXO,גל מGAG 

9 תגובות:

  1. פוסט פשוט מעולה, מסכימה עם כל מילה.
    הטיפים האלו אגב נכונים להרבה תחומים ולא רק באיפור.
    שאפו!

    השבמחק
  2. מדהימוווות עזרתן לי :) ♥

    השבמחק
  3. כל הכבוד לכן!!!
    אני ממש אוהבת את הבלוג :)
    הצעה- כשאתן מצלמות סווטצ'ים של שפתונים, יותר נוח לראות את הגוון גם בתמונה של כל הפנים (חח כמו אצל טמפטליה:) )

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה !
      אני לא ממש מבינה מה הקשר של ההערה לפוסט הזה מאחר שלא הופיע כאן שום סווט'צ של שפתון,אבל סבבה,ניקח לצומת ליבנו :)

      מחק
  4. טיפים מעולים!!!
    ממש עזרתן ,אני ממש אוהבת את הבלוג שלכם אתן ממש משקיעות וגם ביוטיוב !!<3 ^^

    השבמחק