גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום חמישי, 18 באפריל 2013

זריקת צבע לאביב

הוא היה כתום ויפה, אבל לא הסכים לפתוח את הכנפיים מול המצלמה. תיאלצו להסתפק בזה. 
יש מצב שזאת העתקה גסה מהטאג החדש - I ♥ Spring, אבל הוא מערב יותר מידי נרות ופרחים. 
סתם. אני מתה עליו. אני פשוט עצובה כי אין לי נרות או הבנה בסיסית בפרחים (אפשר לספור את כמות הפרחים שאני מכירה על יד אחת). 
אבל אם אני אתגבר על רגשי הנחיתות שלי אני אעשה את הטאג, ואעדכן עליו כאן.
אז.. אביב.
באביב אני ללא ספק יותר נועזת עם צבעים. לא אכפת לי לצאת עם שפתון ורוד בוהק, או איפור עיניים צבעוני ומשוגע. 
אז הנה מוצרים שאני אוהבת לאחרונה, בעקבות איפורים אביביים שאני מתנסה בהם הרבה בזמן האחרון. 
לדעתי ההיצע בשוק למייקאפים לעור שמן שהם לא מטוייחים קטן מידי. 
בגלל התגובה של העור שלי למייקאפ nearly naked של רבלון, והעובדה שגל לא משתמשת בשלה, נתתי לה את המייקאפ של רבלון והיא נתנה לי את ה-BB קרים של סבוקאלם. התנסיתי בו בגלוסיבוקס
המרקם שלו די סמיך והגימור שלו מאט לחלוטין. הכיסוי נמוך\בינוני, עמידות טובה אם אני משתמשת בפריימר של סמאשבוקס ובפודרת בלוט של מאק\פודרת סטיי מאט של רימל. 
גם האריזה שלו מצוינת- משאבה. אני לא משתגעת על שפופרת ומתעבת אריזה בלי פקק שצריך לשפוך את המוצר ישר מהבקבוק.
אני מאוהבת בקרם הזה והוא בדיוק מה שחיפשתי. החיסרון היחידי הוא שהוא מגיע רק ב-2 גוונים. 
אם אתן כמוני, ויש לכן עור מעורב\שומני שלא כל כך בעייתי, לכו על הסבוקאלם. 
כמה: 159 ש"ח לפני הנחות בסופר פארם. הקרם מכיל 38 גרם. 
כמו שחשדתי, הסט Go Tropicoral של בנפיט הוא באמת ה-סט שלי לקיץ ולאביב. לסקירה לחצו כאן
הוא מכיל 4 מוצרים מוקטנים- הסומק coralista, הגלוס coralista, ההייליטר high beam וסטיין הלחיים והשפתיים ChaCha tint. 
אני מאד מחבבת את כולם, בעיקר את הסומק וההייליטר. הסומק הוא קיצי וטבעי בלי להיות טו מאץ' עם השימר והגוון, וההייליטר במקום לנצנץ בטירוף מחזיר את העור ונותן מין גלואו מבריק ויפה לפרצוף. 
כמה: 30$. במחיר של סומק אחד של בנפיט. 
זאת צללית Infinite White של מייבלין מסדרת Color Tattoo המוצלחת. אתן בטח תוהות מה צללית לבנה משעממת עושה פה. באביב בשביל להשתגע עם צבעים, צריך בסיס טוב כדי שהצבעים יקפצו. בזמן האחרון הצללית הזאת שימושית מאד אצלי ואני לא יכולה לעשות מראה צבעוני בלעדיה. 
הגוון הוא לבן טהור מנצנץ, והמרקם שלה די עבה. ברור שהעמידות של הצלליות מהסדרה הזאת מעולה, וזאת לא שונה. הבעיה שלי עם הצללית הזאת שהיא פחות פיגמנטית משאר הצלליות בסדרה. אני צריכה להניח על העין שתיים-שלוש שכבות. עוד בעיה שהיא לא מתפזרת בצורה שווה על העין, אז צריך לעבוד איתה מאד ביעילות ובזהירות כי אם הבסיס לא טוב- כל הלוק נדפק. 
אם להיות כנה זה לא הבסיס הכי מדהים שתוכלי לשים, בעיקר בגלל הנצנצים. זה הופך אותה לפחות ורסיטלית בגלל שאי אפשר לשים מעליה צלליות מאט. זה לא הכי טוב, אבל זה עובד. 
כמה: לפני הנחות 70 ש"ח שזה המון. בדרך כלל יהיו הנחות של 1+1 או 40% ושתיהן יוצאות בסביבות ה35-45 ש"ח. אני ממליצה לוותר ולקנות בחו"ל\אייבי במחירים שפויים יותר. 

אחת מהפלטות החדשות והמדוברות ביותר בבלוגייה הן הפלטות החדשות של Urban Decay המפורסמת, שיצאו במסגרת הקרנת הסרט החדש "Oz The Great And Powerful". יצאו שתי פלטות, Theadora למכשפה הרעה, ו-Glinda למכשפה הטובה. אני רכשתי את Glinda, בגלל שהפלטה השנייה מאד מתמקדת בירוקים וחומים. אני יותר מתחברת לורודים וסגולים, לכן העדפתי את זאת.
כל פלטה מגיעה עם שש צלליות של אורבן דקאיי, שתיים מהן חצויות לשני צבעים (תחשבו 4 צלליות עם פאן מלא ו-4 של חצי פאן). הן גם מגיעות עם בערך חצי עיפרון 24/7 בגוון בהתאם לפלטה, ועם עיפרון שפתיים מסדרת Super Staurated High Gloss Lip Color גם בהתאם לפלטה. 
כל הצלליות ועפרונות השפתיים בלעדיים לפלטה, אבל העפרונות הם גוונים בליין הקבוע. 
עוד משהו שכדאי לכן לדעת, ל-Urban Decay יש ליין פלטות בשם "build your own". זה בעצם מין מערכת שכל הצלליות הבודדות של UD יכולות לצאת מהאריזה המלאה שלהן ואפשר פשוט לשים אותן בפלטה של UD. 
הפלטות מהקולקצייה הזאת בנויות ככה. כך שאם יש לך צללית בגודל מלא של UD, או פלטה של UD, את יכולה לשחרר את הצלליות ולשים אותן בפלטה רגילה או לשים צללית רגילה בפלטה הזאת. 
אני מקווה שהבנתן והייתי ברורה, ויאללה, לסקירה! 
האריזה של הפלטה מאד נוחה. היא ממתכת ואטומה מאד. יש לה מראה גדולה ואיכותית, ועוד משהו שימושי שאני אוהבת- בגלל שהפלטה הגיעה עם עיפרון בתוכה, יש שקע ארוך וצר בפלטה שמצויין לטיולים כי אפשר לשים שם איזה איילינר.
 שורה עליונה(הסקירה מלמעלה למטה):
משמאל לימין: Tornado, Aura, Magic
Tornado- זאת סגול כהה כמעט חצילי, עם הרבה מאד אדום בתוכו. הגימור שלו פרוסטי לגמרי, והיה מאד קל לעבוד איתה. 
Aura- בין האהובות עליי בפלטה. זאת צללית דואו חצויה, שחצי אחד בבסיס שלו לבן כחלחל, ועל העין יש לו דואוכרום ויולט\סגלגל בהיר. לחצי השני יש בסיס צהבהב, ודואוכרום ורוד כתום. הן מדהימות, וגם האיכות שלהן מצויינת. 
Magic- ורוד קר עם קצת שימר זהוב. כמו השתיים הקודמות לה, איכות מעולה. 
שורה שנייה(כמו קודם, הסקירה מלמעלה למטה):
שמאל לימין: Illusion, Oz. South
Illusion- אפרסק חיוור, גימור סאטין. איכות מעולה.
Oz- צללית חצויה. צד אחד זהוב חם צהבהב עם גליטר זהוב, וצד שני כסף מתכתי בינוני. הצללית הזאת לא הייתה מדהימה באיכות כמו חברותיה. הצד הכסוף היה סבבה, אבל בצד הזהוב היה קשה לגרום לצללית להיראות על העין, וכל הגליטר נפל לי על הלחיים. היא לא עבדה רטובה, אבל משום מה עם האצבע היא כן עבדה. הממ.. 
South- אפור חום מטאלי. הוא פרוסטי, ולדעתי מהמם. הוא היה פיגמנטי וחמאתי כמו שאר הצלליות. 
שאר המוצרים:
כשאני מסוויצ'ה שפתונים אני רואה שהשפה התחתונה שלי כמעט פי 2 השפה העליונה שלי. משום מה רציתי לציין את זה. 
Rockstar(עיפרון העיניים)- שזיף כהה מאד, עם הרבה מאד אדום. קצת מזכיר את Tornado רק יותר כהה. הוא חמאתי מאד, עמיד, ואני מאד אוהבת סגול. אני הולכת להנות ממנו. 
Glinda(עיפרון השפתיים)- חום ורוד מבריק, קצת מנצנץ. צבע קלאסי של My Lips But Better. אני לא חובבת שפתונים מנצנצים אז אני לא הולכת להשתמש בו הרבה. הוא קצת זקן לטעמי. 

בסך הכל לדעתי פלטה מאד מוצלחת. לא הייתי לוקחת אותה לטיולים כי אני אוהבת לערב צלליות ממנה במראות טבעיים יותר ועם צלליות נייטרליות יותר, אז הפלטה הזאת לא מכסה לי הכל. אני חושבת שהיא תתאים בעיקר לבנות בהירות יותר, כי הצבעים כאן יותר פסטלים ולדעתי קצת פחות אוניברסליים מהירוקים שיש בפלטת Theadora. 
כמה: 50$.  אפשר להשיג כאן ב-53$ עם משלוח חינם. 
מימין למשאל: ביוטיקר, מאק
אני אוהבת באביב ובקיץ לשים כנף איילינר פשוטה עם צלליות מאד עדינות, ולתחום את מעקה העין ואת קו הריסים התחתון בעיפרון כחול בוהק. משום מה אני מעדיפה אותו על טורקיז\ירוק\סגול. 
הראשון הוא של מאק, והוא מסדרת ה-Chromagraphic בגוון Hi-Def Cyan. זה כחול שמיים בוהק מאד. 
השני הוא של ביוטיקר, והוא מספר 11. הוא גם כחול שמיים בוהק, רק בהיר יותר. 
הם די דומים במרקם שלהם- קרמיים ופיגמנטים. אני מעדיפה את המאק, כי הוא טיפה יותר עמיד. 
כמה: אני מניחה שהמאק בסביבות ה-80 עד 100 ש"ח. קניתי אותו לפני שנה ואני לא זוכרת.
הביוטיקר עולה 10 ש"ח. 
שפתיים חצי בולטות עם גימור מבריק זה הכי אביב! זה הבאלם המהולל של רבלון, ה-Just Bitten Kissable Balm stain בגוון Lovesick. המוצר הוא עיפרון ג'מבו ללא חידוד, שמבטיח לחות נוחה ונעימה וסטיין מחמיא אחרי שהוא נספג. 
אחרי הרבה הזדמנויות והתנסויות, הבנתי שהמוצר הזה לא בשבילי, ואני יכולה להגיד בפה מלא שהוא אובר רייטד. 
יש לו ריח מנטה נעים, ואז שמים אותו על השפתיים והוא מהמם. הוא מבריק מאד, הוא די אטום, ואז אחרי חמש דקות בערך הוא ייספג. כשהוא נספג זה מתחיל להיות בעייתי. הוא מתחיל לייבש את השפתיים בטירוף, ומתפזר אל תוך קילופי יובש בשפתיים ותישארי עם נקודות ורודות לא מחמיאות למשך יומיים. 
אני לא הכי הבנתי מה כל המהומה, ואני בטוחה שאפשר להשיג אותו מוצר, אותו מחיר אבל הרבה יותר טוב. אני מעדיפה להישאר עם הצ'אבי סטיקים שלי.
כמה: 7-8$, תלוי איפה את קונה אותו. 
YSL
MAC
עם כל הכבוד לשפתונים השקופים המלחחים, אני אוהבת את הבוהקים הדרמטיים שלי. כאן אני מציגה לכם שניים מהשפתונים האולטימטיביים שלי- הקורל האולטימטיבי והפוקסיה האולטימטיבי. 
הראשון הוא של YSL, והוא מסדרת ה-Rouge Volupte בגוון Rose Paris 27. הגוון בתמונות לא עושה איתו חסד. במציאות הוא הרבה יותר ורוד. 
זה מין קורל ורדרד בינוני בוהק בטירוף. המרקם שלו הוא המרקם הכי קרמי ונמרך שהרגשתי בחיים שלי. זה כאילו אני שמה חמאה על השפתיים והיא נמסה עליהם. 
השני הוא של מאק,  והוא נקרא Girl About Town. זה פוקסיה סגלגל כהה, עמיד מאד. 
שניהם קרמיים מאד ונוחים ללבישה, רק שה-YSL פחות עמיד ומאד מלחח, והמאק יותר עמיד ופחות מלחח.
כמה: YSL לדעתי 180 ש"ח לפני הנחות אם אני זוכרת נכון. יכול להיות שלא, תרגישו בנוח לתקן אותי (; אני ממליצה לקנות אותו בדיוטי פרי. אני קניתי אותו ב-30$ בערך, וזאת הנחה די משמעותית.
המאק עולה בסביבות ה-90-100 ש"ח.

בשלב הזה הפרפר הלך
אני מקווה שנהניתן מהפוסט הזה! 
אשמח לשמוע מה מועדפי האביב שלכן. 
XOXO,
גליה מ-GAG

8 תגובות:

  1. פוסט מקסים כרגיל, ואני חייבת לומר שהצורה בה צילמת את התמונות ממש יפה ! (:
    אה ואת צריכה להיות דוגמנית שפתיים XD

    השבמחק
  2. אוףףף איך אני רוצה את הסט הזה של בנפיט !!!!

    השבמחק
  3. תתחדשי על הפלטה, היא יפה מאד ואני בטוחה שתעשי איתה דברים מקסימים :-)

    השבמחק
  4. פוסט מדהים!
    אתן הבלוגריות+היוטיובריות הכי טובות שיש לדעתנו!!!
    בגללכן תפסנו אומץ ופתחנו בלוג משלנו.
    אתן מדהימות! !!!

    השבמחק