גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שני, 20 במאי 2013

מקל שמנמן ואינטנסיבי

אז מי לא התלהב מהצ'אבי סטיק? העפרונות המסתובבים בגוונים המרעננים שנותנים מראה מבריק, חצי שקוף ומלחח. 
קליניק הבינו שהם עלו פה על משהו, והחליטו להוציא את הליין החדש- Chubby stick intense. אותו מראה מבריק ומלחח, אבל הפעם בפיגמנט מלא. 
לארץ יגיעו 8 גוונים של צ'אביז אינטנסיביים, במחיר של 125 ש"ח לפני הנחות. 
כאן יש לי את גוון Curviest Caramel. קליניק מתארים אותו כ"בז' שזיפי". אני חושבת שזה ורוד חום, עם קצת mauve (מישהו, בבקשה תגידו לי איך אומרים את זה בעברית!). 
אם להיות כנה הגוון טיפה ביאס אותי ולא ידעתי מה לעשות איתו. רציתי איזה פוקסיה משוגע. בסך הכל זה לא סיפור "אל תסתכל בקנקן" אבל הוא כן יותר יפה ממה שדמיינתי אותו. זה צבע my lips but better קלאסי שיתאים ליומיום. ברמת הטעם האישי, אני מעדיפה שפתונים שהם יותר ורודים מחומים, לא משנה אם אפרסק או ורוד בייבי. 
סליחה על היד המרוחה בסווטצ'ים. צילמתי את התמונה ישר אחרי שצילמתי סרטון
אז פורמולה- הצ'אבי האינטנסיבי לא מלחח כמו הצ'אבי המקורי, אבל מאד נוח ונעים ללבישה. בהתחלה הוא יבריק מאד כמו הצ'אבי המקורי והברק יתחיל לדהות. אני שמתי אותו ואחרי שעתיים הוא עדיין היה על השפתיים, אבל הבהק דהה לגמרי. כשאכלתי גם השפתון נעלם לגמרי. 
בסך הכל, אני התרשמתי לטובה מהצ'אבי סטיק האינטנסיבי. אין לי דברים רעים להגיד עליו. זה באמת מוצר ממש טוב! 
מקווה שעזרתי,
XOXO
גליה מ-GAG
גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה. 

2 תגובות:

  1. הגוון מאוד הולם איפור יומיומי (ואותך) אבל אני לגמרי איתך עם הורודים והבוהקים יותר. הצ'אביז האלו נראים נחמדים אבל מה שונה בינם לבין שפתון באותו המרקם והגימור?! העובדה שיש מקל מסביבם?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני לא חושבת שיש הבדל. הם סתם חמודים יותר (;

      מחק