גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שלישי, 11 ביוני 2013

לקט: קליניק, ביוטיקר ומאק

אם אתן חושבות "בטח הילדה הטיפשה הזאת לא מצאה איך לשלב את כל המוצרים שהיא צריכה לסקור בפוסט נורמלי אז היא המציאה שם פלצני לפוסט בשביל שזה יהיה נסלח", אתן צודקות. 
אז נתקעתי עם יותר מידי מוצרים חדשים שאני צריכה לסקור ואף אחד לא משתלב בשום רעיון לפוסט אז פשוט דחפתי את כולם לכאן. 
בכל מקרה, הנה הפוסט. 
את סרום העיניים Even Better של קליניק קיבלנו אי שם לפני כמה חודשים. זה סרום שאמור לתקן ולהבהיר עיגולים שחורים מתחת לעיניים תוך 12 שבועות.
נתחיל מהנתונים ההתחלתיים- אין לי כהויות. בכלל. יש לי נפיחויות מתחת לעיניים. אז היה לי קשה לבדוק את הקרם הזה.
המרקם של הקרם הוא מאד סמיך והוא במין צבע כתמתם. העניין עם הקרם שהוא טיפה מזכיר לי קורקטור, כי הגוון לא נטמע לחלוטין כשהקרם נספג. זה כאילו קרם עיניים מעורבב עם ממש קצת קורקטור. הוא מזכיר לי לבלו לעיניים- מלחח וטיפולי, אבל עדיין נותן טיפה צבע. בגלל זה נמנעתי מלשים אותו לפני השינה. במשך שלושת החודשים האלה שמתי אותו פעם ביום בבוקר, ולא ראיתי כזה שינוי דרסטי, אם בכלל היה שינוי. לצערי נמחקה לי התמונה של העין שלי כשרק התחלתי להתנסות, אבל באמת שהעין שלי נראתה אותו דבר לאורך כל הזמן. 
בנוגע לנפיחויות- לטווח הארוך לא שמתי לב שהעיניים שלי נהיות פחות נפוחות, אבל אם אני אשים את הקרם בבוקר על הנפיחות היא תעלם אחרי כמה דקות. 
בסך הכל, קרם נחמד, אבל אני לא הבן אדם המתאים לבדוק עליו. אולי אני אמסור אותו לחברה עם כהויות ואעדכן בהמשך מה דעתה עליו.
כמה: 180 ש"ח ל-10 מ"ל
אני וגל מתות על ביוטיקר. כל ביקור בביוטיקר כולל צרחות, התרגשיות ובכי. אנחנו אוהבות לקנות שם בערך פעם בחודשיים להתנסות בהרבה מוצרים. כחלק מהקנייה שלי קניתי את הקונסילר סטיק שלהם בגוון 02.
נתחיל מהאריזה: האריזה שלו בצבע זהב צהוב שקוף. די מוזר וזול לטעמי. הדבר שהכי הצחיק אותי הוא שגיאת הכתיב המביכה שלהם- The Consealer. אוי ביוטיקר. 
זאת לא ההתנסות הראשונה שלי עם המוצר הזה. היה לי אותו בקיץ ובסתיו, ואז הוא נגמר. גם אז לא השתגעתי עליו, אבל הקונסילר הזה קטלני לאיפור אפקטים. בתחילת שנת הלימודים נורא התעניינתי בצלקות וכאלה, אבל היה לי רק דבק ריסים אפור והקונסילר הזה הצליח לכסות אותו לגמרי. בגלל שאני רוצה לחזור לאיפור אפקטים קניתי אותו שוב. 
המרקם של הקונסילר הזה הוא די קשה ולא קרמי במיוחד. הגימור שלו מאט ומקומח ולמרות שהוא יסתיר את הפגמים שלך הוא יהיה מאד מטוייח על העור. הוא די עמיד. 
בנוסף יש לו ריח סבתא מוזר. 
שורה תחתונה- קונסילר לא משהו, יש יותר טובים. אם בא לך קונסילר מאד זול ומאד טוב אני ממליצה על הקונסילר הנוזלי של WOW. 
כמה: 6 ש"ח ל-4.5 גרם

כשאני מבקרת בביוטיקר אני אוהבת לקנות סטוק של מברשות, כי אני בכנות חושבת שביוטיקר לרוב מפספסים באיפור, אבל המברשות שלהם מצוינות. קניתי זוג מברשות לשקע העין מספר 8', שמגיע עם מברשת K21 שזאת מברשת טשטושים מחודדת, יותר קטנה מהמברשת הטיפוסית שלכם. 
המברשת השנייה היא S217 שזאת מברשת טשטושים קטנה ועגולה. 
K21 מאד רכה וממש לא יציבה, אז היא לא המועדפת עליי לטשטוש מדוייק למרות הגודל הקטן שלה. אבל אני כן אוהבת אותה לטשטושים בעצם הגבה.
S217 יותר דחוסה ואני אוהבת לטשטש איתה דברים ב-V החיצונית של העין כשאני רוצה שהמראה יהיה כהה יותר. 
מברשות סבבה לגמרי. התמורה שלהן היא קצת מעבר למחיר שלהן, אבל אני עדיין מעדיפה את 217 של מאק.
כמה: 7.9 ש"ח






סיימתי 12 מוצרים של מאק לבאק טו מאק, וקניתי 2 שפתונים ששמתי עליהם עין לזמן מה. 
Hue- ניו ורדרד מתון. אין לי שום ניוד קלאסי שהוא לא ורוד או חום או מוחק שפתיים, ורציתי לנסות אותו. השפתון הזה איכזב אותי קצת, כי הוא ישב לי בצורה ממש מגעילה ולא יפה על היובש\קמטוטים שבשפתיים. אולי כשהן יהיו פחות סדוקות הוא יעבוד. המרקם שלו הוא די נעים ומחליק יפה על השפתיים, והוא חצי שקוף. Hue הוא מרקם Glaze. 
Morange- אוי, מורנג'. מורנג' הוא כתום בינוני בוהק. הוא נורא יפה לדעתי, וממנו ממש לא התאכזבתי. הוא נמרח על השפתיים מאד בקלות ונותן כיסוי מלא ואטום, כמו שאני אוהבת. אני הולכת להנות ממנו הקיץ! 
Morange הוא מרקם Amplified, שזה המרקם האהוב עליי ממאק. 
כמה: בסביבות ה-90 ש"ח ל-3 גרם

אני מקווה שנהניתן מהפוסט האקראי הזה! 
נסיים עם האובססיה שלי בזמן האחרון, Pewdiepie. 
אני לא בדיוק "גיימרית" (אני סתם אוהבת סימס 3), אבל הוא באמת קורע. והוא חתיך. אז מה רע? 
מקווה שעזרתי, 
XOXO
גליה מ-GAG

4 תגובות:

  1. עליי hue יושב מדהים ! אולי זה בגלל שהשפתיים שלי עבות *מאוד* וכמעט ואין לי עליהן קמטוטים אבל הצבע שלו מדהים והוא פשוט ורוד עדין מושלם. (אם כבר ממליצה גם על snob). את מורנג לא ניסיתי כי... הוא פשוט לא לטעמי. לבק טו מאק האחרון שלי לקחתי אקסטרה של taupi שהוא חום עדין מושלם (הפעם ממליצה גם על o)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שעלייך הוא עובד D:
      שמעתי הרבה על סנוב! אני צריכה לבדוק אותו מתישהו.

      מחק
  2. כמה אני מקנאה בך כמה יפה הMorange עליך!!! :(

    השבמחק