גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

להתראות קיץ: הנבחרת החורפית(גליה)

זה מרגיש לי כאילו רק אתמול כתבתי את 10 מוצרי החובה שלי לקיץ. אבל כן, הסתיו הגיע ואתמול אפילו ירד גשם!  צריך להגיד שלום לכל הצבעים הכהים והעשירים, וביי ביי לכל הקורליים השמחים. 
מבחינת אופנה אני לא כל כך "ילדת טרנדים". עם כל הכבוד לטייץ המבריק והתחרה הכבדה אני מעדיפה להישאר בטי שירט והג'ינס שלי. 
ה"למטה" שלי הוא בטח יהיה ג'ינס(או רגיל או צבעוני) אז אני לא טורחת לשים אותו כאן כי ג'ינס זה משעמם P:
אני מתה על ג'קטי בייסבול! קצת נדוש אבל נוח בטירוף, יפה, ומתאים לחורף הישראלי כי הוא לא דק או עבה מידי. הוא גם גורם לי להיראות ספורטיבית למרות שאני איומה בספורט.
מבחינת נעליים אתם תמיד תתפסו אותי עם מגפיים או נעלי שטח. אני לומדת בבית ספר בשם הכפר הירוק ואנחנו יוצאים הרבה פעמים לשטח בגשם, וקרה לי לא פעם שתפסו אותי לא מוכנה והייתי עם אולסטר בבוץ. לא נעים בכלל..P:
וגם בתכשיטים אני שומרת על זה פשוט והולכת עם טבעת דוקרנית מבושם של אבריל לאבין ושרשרת של H&M. אלה התכשיטים הכי משומשים אצלי בחורף. 
 שגרת השפתיים שלי השתנתה לגמרי. משפתונים שמחים וקורלים לורודים דהויים והמון לחות. 
 היומיומי שלי לחורף הזה הוא שפתון pink brown של מייבלין. זה ורוד דהוי מאובק עם קצת ארגמן(אל תאשימו אותי, תאשימו את גוגל טרנסלייט!). הוא מעט מטאלי אבל לא מפריע לי. יש לו ריח וניל נעים (קצת כמו שפתון של מאק), והוא מאד קרמי. הכיסוי שלו מלא לגמרי, והוא אפילו קצת מלחח. העמידות ממוצעת (בלי לאכול או לשתות 5 שעות) אבל אין לי בעיה כי העמידות באה על חשבון לחות והשפתיים שלי נסדקות די בקלות. הוא שונה מהניוד ה"קייצי" שלי (lovelorn של מאק) כי הוא הרבה יותר מתון. לדעתי זה שפתון מצוין לסתיו. 
 זאת ליפ באטר של רבלון בצבע red velvet. מה שאני אוהבת בה, שלמרות שהיא חמאת שפתיים, והיא כן יכולה להיות ה"שפתון אדום כהה הזה לאירועים", היא פיגמנטית בטירוף! כן, עמידות זה לא הצד החזק שלה (3 שעות בלי לאכול או לשתות), אבל את מחדשת ומסיימת איתה. אני אוהבת בעיקר לשים אותה בטפיחות כי היא קצת דרמטית מידי לטעמי, אבל זה כבר עניין של גיל. אני בטוחה שבעוד כמה שנים אני לא אפחד לצאת איתה מהבית.
התלונה היחידה שלי שזה קורה הרבה לליפ באטרס (גם לגל זה קרה) שהם נמעכות קצת בצדדים ונהיות קצת מכוערות ומלוכלכות. אז כמו שאתן רואות בתמונה, היא לא פוטוגנית במיוחד (אלוהים יודע למה יש עליה שריטות). 
אבל זה לא פוגע באיכות המוצר ואני פשוט חולה על הליפ באטרס! 

כבר אמרתי שהשפתיים שלי יבשות? זאת חמאת שפתיים של קורס שבקרוב סקירה מלאה ואני לא יכולה להפסיק להשתמש בה! לי יש את הצבע quince שזה פוקסיה מלוכלך קצת. יש בו גם קצת כתום וקצת קורל. 
 סווטצ'ים וזה..P:
אני אוהבת לקים. אני ממש לא מבטיחה שאלו יהיה הלקים היחידים שאני אמרח בחורף, אבל אני כבר משתמשת בהם המון. ועדיין חום אימים! 
orly star spangled- אני שונאת לקים אדומים, מהסיבה הברורה שזה לדעתי קצת מבוגר. אבל אז ראיתי את זה. זה אדום רגיל קר עם נצנצים אדומים. לדעתי טוויסט שונה ומעניין לאדום קלאסי. גם האיכות של לקים של אורלי היא מצוינת.
orly fowl play- אני אוהבת אורלי בסדר?! זה הלק הכי מיוחד שראיתי בחיים שלי. אין דברים כאלה, תרתי משמע! זה סגול שזיף מושחר עם "קונפטי" (אני רצינית) בצבעים אקראיים. הוא פשוט מדהים! העמידות והמריחה מעולים ואני מתה עליו.
color club in bloom- ורוד דהוי שגם בקיץ יראה מעולה. הוא קצת יותר מתון משאר הורודים שיש לי, בגלל זה הוא יותר מתאים לחורף. 
life 289- סגול קר עם דואוכרום ירוק מנטה. הוא חתיך, והפורמולה מצוינת יחסית ללקים של לייף. הלק הזה לא נופל מהלקים היוקרתיים שיש לי(OPI, ESSIE). 
sephora by opi let's hear it for the free spirit-זה לק שלקח לי קצת זמן לאהוב. בהתחלה הוא נראה לי משעמם, אבל האמת היא שלדעתי הוא המקבילה המתונה יותר ללק אפרסקי בקיץ. זה מין חום ורדרד דהוי עם שימר זהוב. 
מבחינת צלליות אני חוזרת אל הטאופים האהובים והצבעים הנייטרלים. אני לוקחת הפסקה מכל העפרונות הכחולים והצלליות הזהובות ומתאימה את העיניים למזג האוויר.
לגבי צלליות אני אוהבת את הפלטה של ג'ייד בצבע beige glam. אני מחזירה לשימוש את הצללית הקרמית שלי של בובי בראון בגוון slate, ואני נורא אוהבת את מסקרה hypnose (היא טיפה גושית, זה יוצר מראה מעושן), וכשבאלי רק צללית אחת אני אוהבת את earthly של מאק.
ולדברים הלא קשורים..

שווווקוווו! אני אוהבת שוקו. מתה על זה. בקיץ זה קפה קר, בחורף שוקו לוהט. אני תמיד אוהבת להכין ערבוב של שוקו וקפה על ידי ערבוב השוקולית עם קצת אבקת קפה. מממ...
אני מתחילה את החורף עם glee. למרות שזאת סדרה לא משהו אני צופה בה באדיקות, ואפילו בבעלותי חולצתה עם הלוגו שלה (-;
אני? גרופית? מה פתאום!

שיהיה לכן חורף קריר, נעים, ויבש(זה עושה פלאים לשיער). 
מקווה שאהבתן! 
XOXO
גליה מ-GAG 


8 תגובות:

  1. פוסט ממש נחמד אהבתי אני מאוד אוהבת צלליות בגוון חום,לגבי הליפ באטרס של רבלון אני הרבה זמן מתכננת עליהם ומחכה להזדמנות לרכוש.
    בהחלט פריטים שווים ומעניינים :}

    השבמחק
  2. דווקא החורף אמור להיות מלא בצבעים נהדרים, עמוקים ועשירים (עם HUE עמוק במיוחד), בגוונים שנקראים JEWEL TONES.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפוסט הוא על דברים שאני אהנה מהם החורף ולא על מה שילך בחורף הקרוב. תודה בכל מקרה :)

      מחק
  3. כמה עלה הג׳קט??

    השבמחק