גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שני, 17 בדצמבר 2012

באיחור-גלוסיבוקס נובמבר

היי! אז באיחור ענק (תקופת מבחנים. סורי.) סקירה על קופסת גלוסיבוקס של נובמבר. אני דווקא רואה יתרון בכך ששמנו אותה בצד,ככה שהפעם אנחנו נקיות מספוילרים וגם יצא לנו להשתמש במוצרים פרק זמן ארוך יותר.
אז בלי הרבה הקדמות,בואו נתחיל:)



ביבי קרים של גרנייה


גודל מלא. מוצר שאנחנו אוהבות ושסקרנו פה. כמו שאמרנו בסרטון,קצר מבאס לקבל אותו בקופסה בגלל שזה אחד המוצרים המוכרים בשוק,ו"מכורות לאיפור" ,שהם קהל היעד של הקופסה,לא יהינו מנו מהסיבה הפשוטה שלרובם כבר יש אותו.


קרם לחות "אנג'ליקה"  של לאוקסיטן

קרם שקיבלנו בגודל מוקטן-15 מיליליטר.אני ממש מרוצה מהקרם הזה. הוא מלחח בדיוק במידה-לא שומני וגם לא oil free שנספג ממש מהר. בגלל שהעור שלי יבש,זאת בדיוק מה שאני צריכה. המרקם שלו קרמי-משחתי כזה,והוא נמרח בקלות. מה שמפריע לי בו הוא הריח-ריח צמחי לא ממש נעים.בלשון המעטה.


שמן טיפולי לשיער moroccanoil

מאוהבת בדבר הזה. המרקם של השמן קצת דביק וסמיך,הריח מתקתק (מזכיר מאוד תמצית וניל!)התוצאות שהוא נותן מאוד מרשימות-הוא מבטל שוונצים,שומר על ברק ונותן תחושה נעימה בשיער. כיף!
החיסרון היחיד שאני יכולה לחשוב עליו הוא האריזה. זאת אריזת פקק שלא הכי נוחה לשימוש.משאבה הייתה הרבה יותר נוחה במקרה הזה.גלוסיבוקס מפציצים עם שמנים לשיער,במיוחד אחרי השמן של לוראל באחת הקופסאות הקודמות :)!













לק מוקטן של OPI

נתחיל מחסרונות-אין לו שם. אם אני אתאהב בלק בגלוסיבוקס,וארצה לקנות אותו בגודל מלא איך אני אוכל לדעת איזה לק לקנות?זאת לא אחת מהמטרות של הגלוסיבוקס,להתנסות במוצרים מוקטנים?
דבר שני,המרקם של הלק מזכיר מים. מאוד מאוד דליל. מה שאומר שהצבע לא פיגמנטי ומריחת הלק דיי מייאשת (4 שכבות!) ולדברים הטובים-זה אחד הצבעים המעלפים שקיימים עלי אדמות. ממש הסגנון שלנו. העמידות ממש סבירה-3 ימים
לדעתי בקטע הזה גלוסיבוקס קצת פישלו.לא רק ברווחה שלנו,אלה גם בשיווק של הלקים של OPI-שלדעתי משווקים על ידי נייל סטודיו בארץ. אם הגלוסי היה הניסיון הראשון שלי עם לק של OPI,כנראה הייתי מתרחקת. 

בושם lalique

דוגמית.לדעתנו הריח החמוץ ממש לא להיט,בקיצור.מה שהפריע לי יותר הוא שדוגמית בושם כיכבה כמוצר חמישי.אני מאוד אוהבת את הדוגמיות של הבשמים בגלוסיבוקס,אבל לדעתי זה צריך להינתן כמוצר בונוס שישי ולא להחליף מוצר,אחר שזאת הסך הכל דוגמית בושם שאפשר להשיג בכל פארם.


לסיכום:

כמו שכתבנו בחודש שעבר,
אנחנו ממליצות על שירות גלוסיבוקס (לא רק הקופסה. כל השירות) לנשים בוגרות ולא לנערות בגילנו, כי אף פעם לא קיבלנו קופסה שלדעתי נערה בגילנו 100% תהנה ממנה. תמיד יש איזה בושם כבד או מוצר אנטי אייג'ינג. 
לדעתנו צריך להרחיב את ליין הנערות או ליצור קופסה לנערות (חיילות, גברים, נשים בהריון, לא חסר משהו...?) 

אני רוצה להוסיף החודש שהקופסא הייתה ממותגת כיאות ולגמרי סבבה,חוץ מהעניין  עם דוגמית הבושם.קישורים רלוונטיים: 
האתר של גלוסיבוקס
עמוד הפייסבוק של גלוסיבוקס
גילוי נאות: הקופסה התקבלה לסקירה. 











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה