גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

לביש?-שפתיים אדומות.

מזמן לא התעסקנו בנושא שאנחנו פה בשבילו-איפור לנערות.
חשבתי שיהיה נחמד לעשות סריה קצרה על איך להפוך איפור "שטיח אדום" סטייל ללביש יותר,ליום יום ואפילו לבית ספר. והפעם-שפתיים אדומות!

אז.כן.
דבר ראשון,מסתבר שפרסמנו פוסט על שפתיים אדומות מתישהו. רוצות להציץ?תקליקו!

1)גלוס


גלוס אדמדם-ורדרד יתן את המראה הזוהר בהתאמה ליום יום,עם גימור גלוסי."vinyl max" של רימל בגוון 711 glorious הוא גלוס אודם -ורוד עם קצת שימר זהוב שיכול לעשות את העבודה. הקונספט עצמו קצת מעצבן: אפיקולטור גדול מאוד שהמטרה שלו היא לכסות את השפתיים במשיחה אחת. הדבר היחיד שקורה בעצם הוא חוסר דיוק ,ושהגלוס בצבע חזק יחסית זאת יכול להיות בעיה. בקשר לחומר עצמו,הגלוס לא דביק אבל קצת מעקצץ,והוא כמעט לא מורגש על השפתיים.




2)טינט ליפ באלם
טינט ליפ באלם-באלם עם צבע. סופר עדין. הבחירה הקלאסית תהיה לאבלו אבל אני דווקא בחרתי ב"ליפ שימר" של בארטס אנד ביז שסקרתי כאן.הוא אהבתי היחידה.בא לי עוד כאלו!






3)שפתון אדום בטפיחות
שפתון אדום בטפיחות תמיד נראה מעולה .זה שהשתמשתי בו הוא קלאסיק ל איל מקיאז. אני מאוד אוהבת את השפתונים שלהם,המרקם שלהם מזכיר לי סאטן והם פיגמנטים עשירים ורכים. גם העמידות שלהם סבבה (4-5 שעות,שעליי זה הרבה).אני ממליצה לחכות למבצעים כי כמעט תמיד יש,והם מאוד משתלצים (את שלי קניתי במבצע 5 ב120,שיחיד עולה 97!)



אז מה הפייב שלכן?

צ'או,
גל מגאג  XOXO

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה