גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שני, 4 בפברואר 2013

דברים שסביר להניח לא ידעתם עליי..

מזג האוויר אפל וגשום אז השמיים שחורים והתאורה היא מתחת לכל ביקורת, אני לא יכולה לצלם מוצרים לפוסט\סרטון.
החלטתי לעשות פוסט קצר על דברים אקראיים על עצמי. אנג'וי! :P
1. אני מקללת. יותר מידי.
לא שאי פעם חשדתי שאתן חושבות שאני מלאכית טהורה, אבל תזכרו שאני ילדה בת 13. התירוץ האהוב עליי הוא "זה לא אני. זה ההורמונים!" 
אבל אין מה לעשות. להגנתי חברות שלי הדביקו אותי בזה, ואז פתאום התחלתי לקלל.
אם זה מעודד, זה לא יוצא משליטה. אני יכולה לצנזר את עצמי. או לבקש מחברה שלי עדן שתלמד אותי קללות ברוסית (שלוחה! פשלו נאחוי!).
2. יש לי טעם שטחי ורדוד במיוחד במוזיקה.
לא, לא הידרדרתי לגרייסון צ'אנס, אבל ניקי מינאג', וואן דירקשיין, ג'סטין ביבר, וכל החמודים האלה- בפלייליסט הכי מושמע בטלפון שלי.
אחרי ניסיון כושל עם להקת רוק כבד בשם Three Days Grace, שכולם התחילו לאהוב אז העמדתי פנים שאני רוקרית מגניבה בעצמי (לא אמרתי שמישהו האמין לי..), הבנתי שיש לי טעם מחריד במוזיקה אבל זה מה שיש. להגנתי, יש שני שירים שלהם שאני אוהבת.
הזמרת האהובה עליי בכל הזמנים היא כריסטינה אגילרה. היא צורחת, היא גועה, ואני מתה עליה.
אני אוהבת גם את שר לויד, טיילור סוויפט, ליידי גאגא, מארון 5, אדל, וקרמין. 

3. אני אוהבת המפץ הגדול.
אחרי שהמחשב השתלט לי על כל היום, התוכנית היחידה שאני ממשיכה לראות בקביעות זה המפץ הגדול.
שלדון לשלטון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 
4. אני מנגנת בפסנתר.
מכיוון שיש לי את כל ההתעסקות המוגזמת הזאת באיפור ושהטעם שלי במוזיקה הוא שטחי אני דואגת להזכיר את זה כדי שלא תחשבו שאני לגמרי מקרה אבוד של פקאציות.
הייתי שלוש שנים במוזיקה קלאסית, ועברתי ללמוד פופ וליווי.
5. ההורים שלי גרושים.
דווקא הסתדר טוב. אבא שלי התחתן שנית לאישה מדהימה, ההורים שלי לא רבים או משהו, ויש לי עוד חצי-אחיות מהצד של אבא שלי. אני בת יחידה אצל אמא, ואחות בכורה אצל אבא :)
6. התכונה השנואה עליי היא התנשאות.
מכיוון ואני כזאת פקאצה עם המוזיקה השטחית והאיפור, זה בלתי נמנע שהרבה אנשים יתנשאו עליי. וזה עוד יותר בלתי נמנע שזה יעצבן אותי בטירוף.
רק בגלל שלי יש את תחביב X, ולך יש תחביב Y, לא אומר שאת יותר טובה ממני. 
7. אני 1.60
אני לא נמוכה, אני מאותגרת אופקית. 
8. אני לא אוכלת ירקות.
אולי בגלל זה אני נמוכה? :P
משום מה אני לא אוהבת ירקות. כנראה שלא האכילו אותי מספיק בירקות כשהייתי תינוקת, ופיתחתי סוג של רתיעה מזה. אני גם לא אוכלת דגים.
9. כשאני עצובה אני רואה אנימות בשפת המקור.
אני מחבבת אנימות בעיקר בזמן האחרון, אבל כשאני מבואסת ולא כל כך אכפת לי מהעלילה אני מחפשת פרק שהוא ביפנית.
בכנות זאת לא השפה שמצחיקה אותי. זה ההגיות שלהם. לכל הבנות שם יש קול צפצפני בטירוף, והן כל שנייה גונחות וצורחות ונאנחות(ולא, לא בצורה גסה!:P). זה קורע אותי מצחוק ("אקו-נה!! אה!").
תודו שזה משעשע. 

10. אני אדישה. מאד.
במובן של 'חסרת רגשות'. זה לא שאני לא מנומסת, או שאני אצחק למישהו בפרצוף אם הוא יבכה מולי, אבל יכול לקרות מצב שבו מישהי ממש מבואסת מולי ואני אשתוק. כן השתפרתי קצת ומאז שנה שעברה למדתי לקחת דברים יותר ברצינות, אבל עדיין יש לי דרך ארוכה לעשות. 

11. גאג זה בלוג האיפור השלישי שלי.
טאם טאם טאם!!! 
במהלך כיתה ו' היה לי בלוג אישי ושל איפור, בחופש הגדול בין ו' ל-ז' היה לי בלוג בנות עם עוד שתי בנות, ועכשיו עברתי לכאן. 
ולא, אני לא נותנת לכם כתובת. :P

12. אני רבע בולגרייה, רבע גרמנייה, וחצי (נחשו נחשו) פולנייה.
תודו שלא ציפיתם לזה (NOT). לא יודעת מה אתם אמורים לעשות עם המידע הזה, סתם שתדעו.

13. אני תלמידה ממוצעת.
יש לי ממוצע סבבה של 85 (פלוס מינוס). אבל אני חפיפניקית. אני עושה את כל השיעורים בהפסקה לפני השיעור :P
אבל בזמן האחרון התחלתי לעשות אותם בבית (; 

14. אני מצלמת הרבה יותר ממה שאני מעלה
יש לי מין רגעים שאני פשוט חייבת לצלם ואז אני מחרטטת בסרטונים ממש מגוחכים. לדוגמה, בגלל שאין לי אייפון, פעם צילמתי "What's in my nokia" בחופש הגדול. בגלל הטאג הפופולרי What's in my iphone.

15. אני בשלב הזה בחיים שלי שכל פעם שמישהו\י נוגע\ת בי אני צורחת-
"את\ה רומז\ת שאני שמנה?!"
אני חוזרת, זה לא אני, זה ההורמונים (;

אז סליחה על החפירה, מקווה שאולי הצחקתי אותכן ("אקו-פאקינג-נה!!!!!!!!!").
XOXO,
-גליה מGAG. 

7 תגובות:

  1. את מבדרת (:
    שלוחה פשלו נחוי !
    אני דורשת הצצה לבלוגים הישנים !
    וגליה, את מקומרת (במובן הכי טוב של המילה) רזה אז שקטטטטטט !
    אוהבת -♥-
    נ.ב התחלתי לחרוק בקטע של האנימה (;

    השבמחק
  2. נהנתי לקרוא :-)
    כמה דברים:
    1. די 160 זה לא כזה נמוך... אני 162 ואף פעם לא הרגשתי נמוכה מדי דווקא.
    2. יש לנו בדיוק אותו מוצא! ההבדל רק שסבא שלי נולד בטורקיה והיגר לבולגריה אחרי שהתנקש בשומר של מנהיג טורקיה בזמנו (יש לי דם רצחני).
    3. גם אני שונאת אנשים מתנשאים.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא גמדה, אבל זה טיפה מתחת לממוצע. ולא רואים עלייך ;)
      אכן דם רצחני! אבל די אדיר :)

      מחק
  3. אההה! מארון 5 וטיילור סוויפט , האלילים שלי ♥ [ ביחד עם ליבי רן כמובן! :D ]
    ואת בת 13 ?! בראש שלי היית בת 16 :P
    חה! אני יותר גדולה ממך נהנהנה :P
    סתם, צוחקת ; )
    וגמאני לא אוכלת ירקות, אבל אני 1.52 -,-
    פוסט מאוד חמוד !!!

    (דרך אגב, אני אשמח אולי, אם באלך, לבקר בבלוג שלי [נשבעת לך שלא התכוונתי בהתחלה! זה פשוט זרם כזה!] -
    http://www.bloger.co.il/Makeup16/54543/ )

    נשיקות :*

    השבמחק