גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום רביעי, 27 בפברואר 2013

ליצן קטן שלי

אז.. פורים, הא?
למרות שאנחנו אוהבות להתפנק בחברות יוקרתיות רוב הזמן, בפורים אנחנו דוגלות בגישה של "לא צריך לקנות צבע פנים של מאק רק ליום אחד בשנה". לכן, אנחנו קונות מוצרים זולים לפורים. וגם בהם יש נפילות והצלחות. אז יאללה, נתחיל!
צבעי גוף לדעתי הם המוצרים הכי "חזקים" בפורים אצל כל אחת.
נתחיל עם צבעי הגוף של ברוריה. חנות אקססוריז זולה בדיזינגוף סנטר. בזמן האחרון ממש מפוצץ שם והתור כל כך ארוך שהוא יוצא מגבולות החנות. 
אני קניתי בלבן (24) ובירוק (19). הבעיה שהייתי לי איתם שאני תמיד נתקלת בצבעי גוף זולים, שברגע שנוגעים\מערבבים\מורחים המוצר פשוט נעלם ורואים את העור מתחת. כך גם היה עם הצבעים האלה. 
בכל טוטוריאל שעשיתי חצי ממנו היה מוקדש להנחת פודרה כדי שאני אוכל לעשות הצללות בלי להזיז את המייקאפ. 
הם די מעפנים, כן, אבל הם לא עלו יותר מ-30 ש"ח, אז למי אכפת? :P הם יעשו את העבודה. ופעם בשנה זה גם בסדר להסתפק במוצרים גרועים. 
ובצד השני, יש את גלגל ה-Make up paints של WOW. שבהתחלה הייתי מזועזעת מהם. הצבעים הרגישו כמו פלסטלינה, והייתי צריכה לגרד אותם החוצה עם המברשת. ואז, הבנתי שאני מטומטמת, ושצריך להרטיב אותם. זה משהו שWOW לא טורחים לציין,וחבל כי זה מוסיף המון.
ה"פלטה" מגיעה עם צהוב, כחול, אדום, ירוק, שחור, ולבן. כשמרטיבים את המברשת (אני לא מתכוונת מברשת לחה. אלא אשכרה להרטיב אותה בברז), הם כמו מין צבעי גואש כאלה. בהתחלה יהיה להם ברק רטוב והם ירגישו מאד מימיים, אבל אחר כך הם יתייבשו לסיומת מאט ולא יזוזו. אהבתי :)
את אותם צבעים אפשר גם להשיג ביחידות,בגודל הרבה יותר משמעותי:



בנוסף,אני גם מחזיקה אצלי באוסף פלטה שרוב הסיכויים שהיא לא ממש בתקציב שלכן ,אבל היא הייתה מאוד שימושית בפורים.
הmakeup forever 12 flash color case היא בערך החלום הרטוב של כל מאפרת.12 צבעי בסיס שאפשר להשתמש בהם על השפתיים,הלחיים,והעיניים,מה שאומר שהם מאוד שימושיים ו-וורסיטלים. הצבעים משגעים (ומשוגעים-יש לי צבע אחד או 2 בפלטה שאני לא חושבת שאני מוצאת בהם שימוש) ,המרקם שלהם קרמי,נעים ומזכיר חמאה,הפיגמנט מספק והעמידות סבירה (למרות שהם לא מתייבשים ומתקבעים כמו צבעי גוף-הם ימרחו אם ישפשפו אותם לדוגמא,כמו צלליות קרם), כך שהחיסרון הגדול היחיד שאני רואה הוא המחיר המטורף : 99 דולר.כןכן,אני לא צוחקת. למרות המחיר ההזוי אני ממש לא מתחרטת על קנית הפלטה ולי אישית היא מאוד שימושית,לא רק בפורים.








דם מזויף!
אין פורים בלי הרבה דם מזויף. ניסיתי במהלך פורים כמה סוגי דם מזויף וזול-והרי כמה הערות:
-יצרנים יקרים-למה בשפופרות? השפופרות מבזבזות חומר וקשה ליצור מראה אמין של נזילת דם איתם.אני בעד טפטפות.
-ליצרנים רבים יש נטייה לייצר דם נוזלי מידיי-במרקם של מים-אבל כדיי שיהיה אפשר לעבוד עם הדם בנוחות,הוא צריך להיות מעט יותר סמיך.

הדם האהוב עליי לפורים היה Vampire blood של חברה שלא הכרתי לפני ,והנחתי שהיא אלמותית-Rubi's.הדם עלה לי בסך הכל 15 שקלים וקניתי אותו בחנות התחפושות "אפקט" שבהרצליה. אהבתי את העטיפה (חוץ מהעובדה שהיא בשפופרת!) ,והפורמולה והפיגמנט של הדם היו בדיוק  מה שחיפשתי.



לייטאקס\דבק ריסים
לייטאקס,או לחלופין דבק ריסים,משמשים אותנו בפורים ליצירת צלקות אמינות במיוחד. (הדבק ריסים גם יכול לשמש להדבקת ריסים מלאכותיים-אבל זה משני ;))
קניתי לייטאקס זול,גם כן מאפקט,שעשה את העבודה שלו בצורה סבירה ולא יותר.בעיקר הפריע לי שהוא היה מאוד נוזלי.
עם דבק הריסים אין הרבה מה לפרט-אני חושבת שלצורך צלקות לא צריך להשתמש בדבק איכותי במיוחד,ואני עשיתי צלקות עם דבקים של WOW וביוטיקר. אני חושבת שרצוי להעדיף לצלקות דבק צמיגי כמה שיותר.


ריסים,ריסים,ריסים!
צריך להסביר?פורים הוא ה-חג להפציץ בו עם ריסים מלאכותיים. חברות שמשווקות ריסים יוצאות עם קולקציות מיוחדות,כל הריסים המגניבים מגיעים לבזארים,מה לא?
היום אני אראה לכן זוג ריסים של WOW:
הריסים האלה נראים בהתחלה כמו ריסי בובה מושלמים,יפים ועבים. אני אישית ממש לא אוהבת ריסים "מחודדים" שכאלו,אבל זה כבר עניין של טעם אישי.... 
הריסים האלו עולים 9.99,אבל גם את המחיר הנמוך הזה הם לא שווים לדעתי.
הריסים האלו עשויים מפלסטיק. פלסטיק מאוד זול אפילו. לא יכלתי אפילו לגזור אותם כדיי להתאים אותם לגודל העין שלי,שלא לדבר על להדביק אותם בצורה נאותה על הריסים.
מאכזב!



פלטות משוגעות
אחרונה חביבה יש את הפלטה המטריפה הזאת של WOW.הפלטה מאוד הרשימה אותי,בשונה מהריסים,לטובה.
למרות שהצלליות שבפלטה הן צלליות אוד לא טבעיות\וורסיטליות\יומיומיות\מתאימות לגילנו הן מעולות לדעתי.צלליות עם פיגמנט מאוד חזק,ופורמולה יחסית נחמדה. אפילו העמידות שלהם סבירה.
במקרים כאלו אין לי הרבה מה להוסיף,תראו בעצמכן:




בנוסף,עוד פלטות עם מבחר צבעים גדול הן פלטות שכבר סקרתי: ELF 100 shadows  ו  sephora medium shopping bag makeup palette


צ'או בומבינוס !
גילוי נאות:WOW

3 תגובות: