גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שבת, 27 ביולי 2013

איפור נשף ב-40 דקות: ההתנסות שלנו & דעות שלנו

היי בנות!
היום אני רוצה לדבר קצת על  מעיין תכנית שבובי בראון התחילו איתה לא מזמן- איפור לנשף סיום ב150 שח.
אולי תקופת הטקסים כבר כמעט עברה, אבל אני חושבת  שהפוסט הזה רלוונטי לכל איפור אירועים אצל בובי בראון, במיוחד שכרגע קיץ ויש המון חתונות ואירועים. קחו בחשבון שאני לא בטוחה שהעלויות של איפור 40 דקות אצלם הן אותן עלויות במהלך השנה..
אז בואו נתחיל!
תמונה: יח"צ
התכנית היא כדקלמן: איפור מקצועי שאורך 40 דקות אצל מאפרת בסניף בובי בראון, במחיר של 150 שח.
בהשוואה למאפרים מקצועיים אחרים, 150 לאיפור ערב מלא הוא מחיר, מאוד, מאוד אטראקטיבי ונוח לכיס של נערה שגם ככה בטח הוציאה יותר מידיי כסף על השמלה. מאפרת מקצועית ממוצעת בישראל תיקח 250 ומעלה, וזה יכול להגיע לכמה אלפי שקלים, כמובן תלוי אצל מי. ועוד 250 לאיפור ערב מלא הוא מחיר הוגן לגמרי, בהתחשב במאמץ, בהשקעה, ובביזבוז המשאבים על הלקוח\ה.
אני חושבת שההבדל בין איפור אצל מאפרת מקצועית הוא עצם העובדה שהלקוחה מגיעה לסניף של בובי בראון כדיי להתאפר, ולא המאפרת אליה. דבר ראשון, לא לכולן זה נוח מבחינת גישה (יש רק 2 סניפים של בובי בראון-בקניון רמת אביב ובאילת). בנוסף, אני לא בטוחה שהכי פרקטי ונעים לבוא עם השמלה, התסרוקת, העקבים והלחץ לאמצע קניון לפני המסיבה. אני יודעת שלי אישית זה לא היה בא בטוב.
תמונה: יח"צ
מצד שני, יש משהו נחמד וחגיגי מאוד באיפור אצל בובי בראון. אני וגליה הוזמנו להתנסות באיפור לנשף, וברגע שנכנסנו לתוך הסניף ושכחנו מההמולה הרגילה של הקניון בחוץ, החוויה היתה מאוד מרגיעה, חגיגית ומיוחדת.
גליה לעומתי הגיעה מאופרת, אז המאפרת שלה נצלה את ההזדמנות להשתמש בליין מוצרי הטיפוח של בובי. 
גם טיפול פנים וגם איפור! :P
הגענו לסניף ומיד טיפלו בנו באדיבות. שאלו אותנו לצבע השמלה שלנו ולפי זה איפרו אותנו. לא ביקשנו משהו מסוים אבל אני בטוחה שיתחשבו בבקשות שלכן. 
קצת תמונות מהתהליך:
ולבסוף, האיפור הסופי של שתינו:
בסך הכל החוויה שלנו מבובי הייתה חיובית. נהנינו, והיה מרגיע ונחמד. אני חושבת שחוויה כזאת היא נורא סובייקטיבית ושזה באמת תלוי בבן אדם, וגם במי שמאפר אותכם כי יש הרבה מאפרים בחנות. ההתלבטות של האם ללכת לקניון עם השיער, המחליק והלק ומשם לנשף או להזמין מאפרת הביתה\להתאפר לבד, היא לגמרי לשיקולכן.
מקוות שעזרנו,
XOXO
-גל וגליה מ-GAG
גילוי נאות: הוזמנו לחנות של בובי בראון להתנסות. 

4 תגובות:

  1. רעיון טוב, הביצוע נראה מעולה.
    חוץ מזה, שאפשר לבוא לשם לאיפור, ואז לחזור הביתה להתלבש.

    השבמחק
    תשובות
    1. מניסיון אישי, בדרך כלל שמים את האיפור לפני הבגדים. אם ישימו אותו לפני הבגדים הוא יוכל להימרח בזמן ההתלבשות והוא ידהה יותר מהר.

      מחק
  2. מאז החתונה שלי לא איפרו אותי. בא לי גם...

    השבמחק