גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שישי, 30 באוגוסט 2013

מומלצי החודש אוגוסט

באוגוסט השנה חגגנו יום הולדת לאחיות הקטנות שלי, הייתי חולה ארבעה ימים במקום לטוס לחו"ל, חגגתי עם גל יום הולדת 14 לחברה טובה שלנו, ועברתי חדר ועכשיו הוא חדש לגמרי.
לא היה לי הרבה זמן לקנות דברים, וכשכן היה לי קניתי שלושה דברים שהייתי כבר צריכה לקנות ממזמן. בכל מקרה, הפוסט הזה הולך להיות די קצר והוא הולך להיות בעיקר עם מוצרים שכבר סקרתי אלפי פעמים. 
יאללה נתחיל! 
במוצרי שיער לא ניסיתי דברים חדשים החודש בכלל. את קרם הלחות Frizz Fighter של Pantene קניתי אי שם בחודש יולי. הייתה לנו התחלה רעה, כי בהתחלה שמתי הרבה יותר מידי ממנו על חלק קטן מידי של השיער, והוא עשה את השיער שלי קשיח ומגעיל. אבל כשמפזרים ממנו כמות קטנה על השיער, הוא באמת מונע שוונצים ומוסיף ברק ועושה את השיער מאד רך ונעים. בתור אחת עם פריזורה שנוטה להתפרע, המוצר הזה מאד שימושי לי. 
 במוצרי גוף קניתי מחדש את הבושם By Night של כריסטינה אגילרה, שאתן יודעות שיש לי אובססיה לא מוסברת אליה. למרות שאם הבושם הזה של היה של כריסטינה כנראה לא הייתי מנסה אותו, אבל באמת יש לו ריח טוב! זה כבר הבקבוק השני שלי. אני לא אתברבר על תיאור ריח כי בכנות זה לא באמת אומר משהו לאף אחד :P אני רק אגיד שהוא לא חמוץ אבל לא מתוק שעושה בחילה. וזה מאד לא צפוי כי אני מתה על מתוקים. ממליצה לכן להסניף אותו! 
אני לרוב לא אוהבת לטייח את ה-אמאמא שלי בקיץ, אבל אם הייתי עושה פול פייס זה מה שהייתי עושה: 
Smashbox Photo Finish Primer- הפריימר האהוב עליי! סקרתי אותו בקצרה כאן
Garnier BB Cream לעור מעורב שמן- אני מתה על המוצר הזה. ממוצרי הבסיס הכי טובים שניסיתי. לסקירה מלאה תלחצו כאן
MAC Pro Longwear Concealer- זה הדבר הזה בצנצנת. אותו משום מה אף פעם לא סקרתי. 
זה הקונסילר האהוב עליי בכל הזמנים. הוא יכול לכסות כל פצעון סורר או כהות מתחת לעיניים, והוא הדבר הכי עמיד בעולם. הסיבה שהעברתי אותו לצנצנת זה כי הוא התאבד ונשבר כבר פעמיים, והפעם אני לא לוקחת סיכון :P 
Rimmel Stay Matte- ללא ספק פודרה מצויינת מהדראגסטור! אני לא חושבת שהיא טובה כמו בלוט של מאק, אבל בכל זאת היא מצויינת בפני עצמה. היא שולטת בשמנוניות והיא שקופה על העור. הבעיה היא שהיא מרוסקת קצת. אני לא יודעת איך זה קרה. 
את החתיך הזה כולכן מכירות. האחד והיחיד- Soleil Tan De Chanel Bronzing Makeup Base. מהברונזרים האהובים עליי לקיץ. 
הוא מתערבב על העור בצורה מאד יפה ונראה טבעי אחרי שמסיימים איתו. הגוון שלו מושלם לי כי הוא די בהיר וגם אני, והוא גם מאד עמיד עליי. 
הוא יקר, אני יודעת, אבל לדעתי שווה כל שקל. 
לא היו לי רכישות מעניינות של מוצרי עיניים החודש חוץ מבלאקטראק חדש כי הקודם נגמר (כבר השלישי שלי!), אז הנה סתם מוצרי עיניים שחיבבתי+ לאחרונה: 
MAC Blacktrack Fluidline- סתם איילינר ג'ל שחור. מוצר "הולי גרייל" שלי שאני לא מתכננת להחליף בקרוב. הוא שחור מאד, הוא עמיד מאד, וקל לעבוד איתו.
שילוב של שתי המסקרות. 
L'Oreal Volume Million Lashes- מהמסקרות הכי טובות שאי פעם ניסיתי, ללא ספק. ההפרדה שהיא עושה מדהימה, והיא מאריכה מאד. קניתי אותה בחום בטעות. 
Maybelline Falsies Feather Look- מסקרה שקיבלנו בגלוסיבוקס. סקרתי אותה כאן. אני עומדת מאחורי הסקירה שלי לגמרי. המסקרה הזאת ממש לא משהו לבד, מצויינת בשילוב עם מסקרות אחרות. היא נותנת מין בוסט לריסים. אני בעיקר אוהבת אותה עם המסקרה של לוריאל כי היא צובעת את הריסים שלי בשחור. 

נסיים את הפוסט עם חבר ותיק, Lovelorn של מאק. השפתון הראשון שלי של מאק שכבר מאבד את הצורה שלו לגמרי :P אני לא שמתי הרבה שפתונים הקיץ, בעיקר כי אני לא כל כך אוהבת כאלה, אבל הוא ללא ספק הבחירה הראשונה שלי.
אני מגדירה אותו כורוד ברבי מתון. הצבע הוא ורוד בייבי בהיר, ובגלל מרקם הלאסטר שלו הוא חצי שקוף. 
הוא גם טיפה מלחח, וזה נחמד כי השפתיים שלי יבשות כל השנה. 
אני מתה עליו! 

אז זה מסכם את הפוסט שלי להיום! מאחלת לכם שנת לימודים מלאה בנצנצים וחדי קרן. 
מקווה שעזרתי,
XOXO, 
גליה מ-GAG. 

2 תגובות:

  1. איך לצעירונת כמוך יש שאנל??? גמאני רוצה :P
    אשמח לסווטצ'ים ועניינים, סקירה מקיפה עליו, באמת שכולן עשו לי חשק לחמוד הזה..

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח ;) זאת הייתה מתנת יום הולדת משותפת מכמה חברות. אבל לגמרי הייתי חוסכת לזה :P
      סקירה מלאה תבוא בקרוב, ברגע שהמצלמה שלי תעבוד D:

      מחק