גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שישי, 15 בפברואר 2013

שפתיים חורפיות

עם מזג אוויר הפכפך של פעם מבול ופעם יום אביב מושלם, השפתיים מתחרפנות.
מתקלפות, יבשות, נסדקות, מה לא?!
לכן, החלטנו לכתוב פוסט משותף המתמקד בשפתיים, ואיך לטפל וללחח אותן, אבל עדיין להוסיף צבע בו זמנית.

הטיפולי..




גל: אני אסקור באלם של Fresh (ניתן להשיג מספורה) בשם Sugar lip treatment בגודל מיוחד שקיבלתי ביומולדת מסאפורה (אני חברה במועדון החברים שלהם :P)
זה באלם מעולה. המרקם שלו מאוד עבה ונעים על השפתיים והוא מאוד מלחח, שזה בדיוק מה שאני מחפשת בבאלם טיפולי. אהבתי מאוד את האריזה הסטרילית והמתברגת,למרות שהעיצוב שלה יכל היות טיפה יותר מעניין. החומר עצמו מגיע בסטיק דיי דק, מה שגורם לי לחשוש כל הזמן שהמוצר ישבר. היה עדיף מוצר יותר עבה וקצר. בונוס גדול של המוצר זה ריח+טעם לימוני מטריף.
קיצר, החבר הכי טוב שלי בחורף (סורי גליה). 

The Body Shop Born Lippy

גליה: אני בחרתי לסקור את לחות השפתיים שלי של The Body Shop בריח\גוון Watermelon. אבא שלי הביא לי אותה לפני שנה בלונדון
היתרונות- טעימה(:P), ולחות מטורפת. אני שמה אותה כל לילה והשפתיים שלי נראות מצויין בבוקר. 
החסרונות- ריח מלאכותי בטירוף, צנצנת. אני שונאת צנצנות. לאו דווקא בגלל חוסר הסטריליות (יש לי תאוריה שסטרילים הם סתם אנשים שלא בא להם לתת לי שלוק מהקולה שלהם), בגלל שאני נתקעת עם תחושת דביקות על האצבעות. 
בסך הכל, זה החבר הכי טוב שלי בחורף (סורי גל). 
המלחח הצבוע..

Chunky Cherry
Super Strawberry
מימין לשמאל: Super Strawbeey, Chunky Sherry


גל: שתינו בחרנו את הצ'אבי סטיקס של קליניק. Super Strawberry הוא מין ורוד אדום קצת מאובי. צבע ניטרלי מצוין,שמתקבלת על השפתיים ממש טבעי- ובאטימות גבוהה יותר מהציפיות שלי. הגימור שלו מאוד יפה-סמי שקוף מהמם. למרות ההבטחה ללחות מטורפת, כל מה שהצ'אבי הזה מצליח לעשות הוא להסתיר את היובש בצורה יפה ולמנוע אותו, אבל לא לטפל בו. הוא לא יכול לעמוד לבד בטיפול בשפתיים, כי הלחות יש בו קיימת אבל לא מספיקה.

גליה: Chunky Cherry הוא אדום דובדבן בוהק, שמתקבל על השפתיים כאדום-ורוד כהה. מה שאני אוהבת בצ'אביז זה הגימור שהם משאירים על השפתיים שזה הגימור החביב עליי, וזה הגימור הסמי -גלוסי סמי-שקוף על השפתיים שבעיניי נראה מאד מרענן. הבעיה העיקרית? יש לי שפתיים יבשות בטירוף בחורף, והוא ממש לא מלחח אותן מספיק בשבילי, ובכנות אני לא כל כך רואה שיפור אחרי ההנחה שלו. הוא נספג ומונע יובש, אבל לא מתקן יובש. אז קחו את זה בחשבון. אבל בסך הכל, אם את כמו גל ויש לך שפתיים רגילות יחסית-תהני לך! אני לגמרי הולכת לחרוש עליו בקיץ כשאני פחות אצטרך את הלחות.

היומיומי..


גל: אחד השפתונים האהובים עליי בכל הזמנים הוא של סיסלי-וקוראים לו Rosewood.הצבע שלו הוא אדום רגוע עם נטייה ורדרדה-חומה חמה,צבע מהמם ומאוד מאוד טבעי. הגימור שלו מזכיר את הצ'אביז-אטום,אבלי סמי גלוסי. היא חמאתי ונעים על השפתיים ואפילו טיפה מלחח. לייק!


גליה: לאחרונה גיליתי מחדש שפתון של YSL (שאגב, היה הYSL הראשון שלי!) מסדרת ה-Rouge Pur בגוון Rosewood. זה ורוד חום קרמי כהה, מין סוג של "My lip but better". הוא מאד נעים על השפתיים ולא משאיר תחושת יובש, אבל הוא לא מלחח אז קחו את זה בחשבון. 

הדרמטי..





גל: הבחירה שלי דיי (מאוד) מפתיעה-שפתון של אל מקיאז' בגוון ויולט. ויולט הוא לא סגול עמוק וplum כמו שאתם בטח מדמיינות,אלה סגול לילך בינוני חם. לדעתי זה צבע סופר חדשני ומגניב שאין הרבה כמוהו,ושהוא מאוד קרוב ללתפוס חזק. הפורמולה של השפתונים של אל מקיאז' אהובה עליי-מאוד אטומה ופיגמנטית,נמרחת בקלות,נעימה על השפתיים ומשאירה (לדיי הרבה זמן,יש לציין)גימור סאטני שכזה.
גליה: שפתון של מאק בגוון Viva Glam Cindy. נטשתי את Ruby Woo לטובתו כי הוא כל כך יפה. הוא קצת כהה יותר וחום יותר מ-Ruby Woo, לכן יותר הולם לחורף. הוא מאד קרמי ומשאיר סיומת קצת מבריקה אבל ממש לא גלוסית. הוא ממש פיגמנטי וקרמי, ואני בזמן האחרון כל הזמן שמה אותו בסרטונים.
מקווה שאהבתן את הפוסט! אז מה מוצרי השפתיים האהובים שלכן?

גילוי נאות: Chubby Sticks

4 תגובות:

  1. dior cream the rose - מדהים !! כל הך חלק, עם ניחוח מדהים. SPF 10 ועולה 27$ אבל אריזה גדולה מאוד. שווה כל גרוש ומומלץ !! המוצרים שבחרתם ממש טובים. גליה, השפתונים של מאק מדהימים, גל, יש לי שאלה.. שווה לקנות את האודם הזה מ YSL ? יש לי את הרוז ולופטה ואני ממש מרוצה, השאלה אם את חושבת ששוה לקנות אותם ?
    מדהימות... כ''כ נפלא שיש יוטיובריות טובות גם בישראל !

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אני(גליה) היחידה שדברה על שפתון מ-YSL אז אני מניחה שהתכוונת אליי (;
      אני לא חושבת שהם טובים כמו הרוז' ולופטה, אבל הם סבבה :)
      ותודה רבה! 3>

      מחק
  2. יותר כהה ויותר חום מruby woo זה לא ויויה גלאם 1? תקנו אותי אם אני טועה (:

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שגם ויוה גלאם 1 יותר כהה ויותר חום :P

      מחק