גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום רביעי, 15 בפברואר 2012

שגרת הטיפוח שלי-חלק 1(ע"י גל)

בעקבות(גם הפוסט הקודם התחיל ככה.מה יש לי?)גליה,שעשתה פוסט על שגרת הטיפוח שלה,אני יעשה כזה עם.
אז...הקרמים שאני משתמשת בהם:
סבון פנים של kiehe's -קלייס זאת חברה אמריקקית שלא קונים בארץ.הדגם שאני משתמשת בו גם אי אפשר להזמין באינטרנט.הוא מעולה ואני מתה עלוו.אולי מתישהו ביקורת.
לקטופיל יאנג-מוס טיפולי לפנים.למרות שהוא טיפולי הוא בלי מרשם או משו.תאמת,אני לא מתה עלוו.50 ₪
תרחיץ(איזה מילה פלצנית!)לפנים של דאב.יש ב"תרחיץ" 25% אחוז קרם לחות,ולמרות שקשה להוריד אותו,אני ממש אוהבת אותו.25₪
חלב מסיר איפור של גרנייר.אני מתה על הריח שלו(ריח של ענבים.יש בו תמצית ענבים)והוא דיי טוב,למאות שהוא לא מסיר 100%,ושדיי מעצבן לשים אותו.
וג'ל לפנים של ניוואה(תקופת ניסיון)אם...תחפשו בפוסט "חדשים" את דעתי xp.
בוקר:
לקטופיל וסבון פנים.
ערב:
מסיא איפור(של ניוואה,פוסטים קודמים) ואת כל הרשימה.
זהוו!תגובות!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה