גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום חמישי, 16 בפברואר 2012

האיפור היומיומי שלי(ע"י גליה)

הלוווווו אבריבודי (:
היום אני אראה לכם איך אני מתאפרת כל יום. האמת היא שהאיפור שלי ממש ממש ממש פשוט. פשוט כל כך שזה כבר מצחיק. אבל לא נורא. אני אציק לכם עוד קצת (;
אוקי. רוב הפעמים אני רק שמה איליינר ג'ל שחור של מאק.

בימים שבהם אני נראית עייפה במיוחד, אני אשים גם מסקרה high impact של קליניק.היא לא כזאת טובה. כאילו, היא קצת תעריך, קצת תפריד, תיתן קצת נפח.אני די אוהבת את זה,כי אני לא מחפשת משהו דרמטי מידי. בא לי משהו טבעי ליומיום. לפעמים אני משתמשת בקולו סאלו של מייבלין. גם היא נורא טבעית (:
לפני המסקרה(תמונה מלמטה)
אחרי המסקרה
ובימים שאני נראית זוועה, אני אשים גם פונדושן(למי שלא קרא את הפוסטים הקודמים, פונדושן זה מייקאפ)+פודרה. רוב הפעמים אני אשים פונדושן של לוריאל. אם אני ארגיש שאני רוצה "להתפנק"(סורי על המילה הפלצנית), אני אשים פונדושן של לנקום בשם photogenic lumessence(פאק יה. לנקום. וכן, הוא היה של אמא שלי >.<)
הפודרה תמיד תהיה של איל מקיאג'. אין לי פודרה שקופה אחרת(לכניסה לפוסט על הפודרה לחצו כאן)

לפני פונדושן:
 אחרי פונדושן(בנדיבות.בלי פודרה):
אני אוהבת את זה ששמתי שלוש טיפות של פונדושן על הפנים(וזאת כמות ענקית)והוא עדיין לא נראה cakey.
עכשיו יש לי מראה כזה גותי-אימואי. (התמונה הראשונה לפני הפונדושן מראה איך אני נראית ביום יום).
אזז... זהו!
מקווה שעזרתיייי (: ביווווווווווווווווווווש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה