גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שבת, 25 בפברואר 2012

ערפדה-ספיישל פורים(גליה)

הלו פיפול. גל הכריחה אותי לעשות פוסט פורים לערפדה. אז.. הנה ערפדה :P
ממש סורי שהתמונה מרחוק. התמונה הקרובה נמחקה לי :S
1.התחלתי בעיניים כדי שאם ייפלו לי צלליות על הלחיים אני אוכל להוריד אותם עם מגבון וזה לא יימרח את הפונדושן שאני אשים בקרוב. אז התחלתי עם פריימר על כל העין.
2. לקחתי איילינר ג'ל BLACKTRACK של מאק ושמתי אותו על העפעף בתור צללית. עשיתי גם כנף דרמטית ושמתי אותו בקו הריסים התחתון.
3.לקחתי עיפרון של מאק בצבע smolder ושמתי אותו איפה ששמתי את האיילינר ג'ל.מרחתי את הקצוות.
4.שמתי את buck של אורבן דוכאי מהנייקד בקפל.
5.שמתי המוןהמוןהמוןהמון מסקרה. המון. זה הוון ביי וון של מייבלין
6.לקחתי פונודושן לבן וערבבתי אותו עם פונדושן בצבע עור שלי. שמתי אותו על הפרצוף.
7.שמתי פודרה שקופה של איל מקיאג'.
8.שמתי טונה ברונזר של ביוטיקר.
9.לקחתי את האיילינר ג'ל של מאק ושמתי אותו על השפתיים.
10.סיימתי עם שפתון כהה בתור דם ליד צידי הפה.
וזהו! בהצלחה(:
כן, אני תולה את תוספות השיער של על המראה P:
תירשמו להגרלה! איפור בחינם, אנשים!
http://gag-beauty.blogspot.com/2012/02/blog-post_08.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה