גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום ראשון, 5 בפברואר 2012

מה בא לי..


.

היייי אנשים! בזמן האחרון יצאו מלא מוצרים חדשים, והחלטנו שבמקום לרייר עליהם אנחנו כבר נעשה פוסט על מה שבא לנו(שתוכלו לרייר יחד איתנו^^) . אז לכל פריט כאן נקרא 'המגרה'.
1.dream bounce blushשל מייבלין(המגרה של גליה)-הם קפיצים, הם נראים טבעי, ואפשר ללחוץ עליהם. שמעתי ביקורות טובות, ושמעתי ביקורות לא טובות, אבל לא יודעת. פשוט המחשבה שיש מוצר שאפשר ללחוץ עליו ולשחק איתו גורמת ללב שלי לשיר וללכת לאודישן של כוכב נולד ולא להתבאס שהוא לא התקבל.

2.איילינר ג'ל של מאק(המגרה של גל)-זה לא בדיוק חדש, אבל שמעתי ביקורות מעולות על זה. האריזה שלו והעמידות שלו גורמים לי לרצות לטוס לאמריקה ולאנוס את דארן כריס.
3.baby lips של מייבלין(המגרה של גליה)-לא יודעת. בא לי. נמאס לי מלבלו. נמאס לי מניבאה. אני רוצה בייבי ליפס.
4.color tatto של מייבלין(מגרה של גליה)-צללית קרמית. שמעתי עליה ביקורות מעולות. אני חושקת בצבעים Too Cool,Tough as Taupe, ו-Bad to the Bronze.
5.lip butters של רבלון(מגרה של גליה)-יש לי רק אחד מהם שקוראים לו candy apple. את כל הצבעים היפים כבר קנו. בינתיים לא נמכר בישראל. קניתי באמריקה. 

6.עיפרון קונסילר של urban decay(מגרה של גליה)-הם קרמים, הם יפים, וזה פאקינג קונסילר בצורת עיפרון! אני ראיתי תמונות של זה במחשב ושקלתי לאנוס את המסך.
7.נייקד 2(מגרה של גליה)-לכולם יש את זה חוץ ממני. לכוווולם. גם אני רוצה. חרפה. בושה וחרפה.
8. עפרונות חדשים לעיניים של אורבן דוקאי(מגרה של גליה)-יצא להם שחור, ורוד וחום. ובא לי ל*%& את כולם.
9.צלליות אינפאליבל של לוריאל(מגרה של גליה)-יש לי רק אחת. אני צריכה עוד! הם כאלה מושלמוווות
10.עפרונות ליפסטיק של אורבן דוקאי(מגרה של.. נחשו... גליה)-בחיים לא היה לי מוצר כזה! אני ממש רוצה לנסות את זה.
11.טוש לשפתיים של מייבלין (המגרה של...הפתעה....גל!)אם...פינת הסיפור:אני וגליה היינו בסופר פארם,ומרחתי אחד כזה והתלהבתי ממנו.ואז אדולפה (המוכרת של הסופרפארם שמתעצבנת שאנחנו מסתכלות ביקרים)באה ואמרה לנו לזוז.בכל זאת באלי עליו.


12.מסקרה רוטטת של לנקום(המגרה של גל) אני לא יכולה להסביר,אני עסוקה בלנקות את הריר מהרצפה.

13.שפתון ג'ל של מאדינה מילאנו (המגרה של גל)זה שפתון.מג'ל.שפתון מג'ל.עם היה לי אחד כזה ,הייתי תולה אותו על הקיר ליד הפוסטרים של גליי(זה המקום הקדוש שלי)

14.מיק אפ מינרלי של רבלון (המגרה של גל) כי הוא מגניביישן,וכי אין לי כוח שאדולפות יתאימו לי צבע בסופר אז המייק אפ היחיד שיש לי זה לוריאל שגליה קנתה והוא לא היה בצבע שלה.והוא ממש טוב,דרך אגב.
15.מסקרה ירוקה של מאק (המגרה של גל) כי היא מושלמת ,וכי היא פאקינג ירוקה!

16.ליפסטיק ניוד של מאק (המגרה של גל) כי הצבע הזה מושלם כמעט כמו אדם לווין,וכי אדם לווין חתיך.



17.סומק מנומר של טו פייד (המגרה של גל)הוא מנומר.זהו.


18.סדרת ההלו קיטי של מאק (הטיזר של גל) כי הלו קיטי היא המלכה! סליחה ,הנסיכה.נאיה ריברה היא המלכה ורק נאיה.

19.פודרת מטאוריטים של גרלן(טיזר של.....גל.אוי את כלכך מופתעת עכשוו) כי זאת פודרה בכדורים.עם היו תוקעים אותי על אי בודד הייתי מבקשת רק את דארן כריס,אספקה של דיאט קולה ואת הפודרה.
20.סט 120 צלליות של BH קוסמטיקס (טיזר משותף) הוא כלכך מושלם.פשוט ל!@#$% איתו .אמרנו שאני אזמין אותו באינטרנט לשתנו אבל אני עצלנית,אז קשה לי ללחוץ על אנטר.
ו...זהו.מקוות שאהבתן=] ביי שמעסיות!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה