גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שבת, 18 בפברואר 2012

איפור היום-brown&peach(כי גם לי בא לתת שם לכל איפור שאני עושה)

הלוווו אבריבודי! כאן גליה, והחלטתי לעשות איפור היום! למה?
כי הפעם לא עשיתי רק מסקרה ועיפרון.
אזז.. הבה נתחילה!


הפעם רציתי לשים פונדושן נוזלי, ובחרתי בcolor balance של לוריאל. לא נראה לי שעדיין מייצרים אותו. הפונדושן בסדר, הוא די עמיד, והכיסוי שלו-נמוך בינוני. אני בצבע rose ivory.
ציון:8

על המייקאפ, שמתי את פודרת affinitone של מייבלין. אני מתה עליה, כי למרות שהיא דחוסה היא שקופה. היא עמידה ברמות ושולטת בשמנוניות.
ציון:9. תורידו את המחיר!


עד הקפל שמתי את bare sudy של מאק. דיברתי עליה, אבל אף פעם לא באמת סקרתי אותה. אז הנה סקירה!
בלי פריימר היא גרועה. היא נכנסה לי לקפל אחרי שעתיים. אבל עם פריימר היא נמשכת חמש-שש שעות. ועם צללית אבן+פריימר? היא נראתה מושלם גם אחרי תשע שעות.
היא עולה 98 ש"ח, וכן. הייתי קונה אותה שוב.
ציון:8.5 . כי החיים שלי היו יותר קלים אם היא הייתה עמידה גם בלי פריימר.


מעליה שמתי ממש קצת צללית אפרסקית מהפלטה chic by chelle של מישל פאן. הצללית ממש טובה. היא עמידה, פיגמנטית והטקסטורה שלה "קטיפתית"(רציני. זה מרגיש כמו קטיפה).
היא אפרסקית די ורודה. בגלל זה שמתי אותה מעל bare study. פשוט לבד, היא ממש ממש ורודה והפיינפוט נותן לה קצת צהבהבות ובהירות.אני לא בטוחה בנוגע למחיר. אני קניתי אותה בקיט של מישל פאן שעלה 59 דולר(כולל איילינר ודוגמית של מסקרה). אני לא יודעת אם אפשר לקנות אותה לבד, אבל אם כן היא תעלה 48 דולר(זה המחיר של הפלטות האחרות של לנקום).
ציון:9. הנקודה ירדה על שאר הצבעים הלא משהו של הפלטה. סקירה בקרוב.


מעל זה, שמתי איילינר ג'ל חום של מייבלין על קו הריסים. בלי כנף. האיילינר הזה מהמם. למרות הנצנצים הוא בטוח לקו המים, הוא עמיד, פיגמנטי וקרמי מאד.
אם את חושקת באיילינר ג'ל טוב ואין לך כסף לזה של מאק, את יכולה לקנות את זה(רצוי לחכות למבצעים.לפני הנחה הוא לא זול בהרבה מהאיילינר של מאק. אני חיכיתי).
ציון:10
מחיר:89 ש"ח לפני הנחה. אני קניתי במבצע של 1+1.


את volume million lashes מכירים? אם לא, אתם צריכים להכיר.
יש לי שש מסקרות. זאת האהובה עלי. היא מפרידה, מאריכה ומעבה את הריסים שלי. עמידה בטירוף, לא נמרחת, ויורדת בקלות.
אבל, יש משהו שמציק לי-האריזה. המברשת יותר גדולה מהחור שבמיכל, אז צריך למשוך אותה די חזק.
וכשמושכים אותה חזק והיא יוצאת, היא יכולה להיתקע בדברים. לי יש כתם מסקרה על השרוול.
היא עולה בסביבות המאה שקל.
ציון:8. בגלל האריזה.
לא כל כך רואים את האיילינר. עשיתי קו ממש דק כדי לתת אשליה של ריסים מלאים יותר.


מייקאפ-loreal ideal balance(עם מברשת f80 של סיגמה)
פודרה- maybelline affinitone(עם מברשת #13 של ביוטיקר. מברשת פודרה שטוחה)
סומק-nars orgasm(עם מברשת 168 של מאק)

פריימר לעיניים-urban ducay primer potion(עם אצבעות)
צללית קרמית-mac bare study paint pot(עם מברשת 194 של מאק)
צללית-chic by chelle 307 all over base(עם מברשת c153 של ביוטיקר. סתם מברשת shader שטוחה)
איילינר-maybelline brown eyestudio lasting drama gel liner(עם מברשת 210 של מאק. מברשת פצפצפונת לאיילינר)
מסקרה-loreal volume million lashes
גלוס-chanel glossimer 25

ו.. זהו! אל תדאגו, יהיו עוד פוסטים של איפור היום (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה