גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שישי, 17 בפברואר 2012

מסמנים V.. (גליה)

למרות שרשימת "מה בא לי" ארוכה נורא, ואין מצב שאני אצליח להשיג את כל מה שאני רוצה בקרוב, סמנתי V על כמה מהפריטים שברשימה=]אז, הנה סקירה(כל פעם שאני אשיג משהו מהרשימה, אני אסקור XP ):




time resist whith(או בקיצור, TRW)זאת צללית לבנה פרוסטית מסדרה infaillible של לוריאל. היא לבנה, אבל לא לבנה-לבנה. מין off white כזה. היא פשוט מושלמת. היא נמשכת המוןהמוןהמוןהמון זמן, היא נורא פיגמנטית והטקסטורה שלה רכה ונעימה. אפשר לעבוד גם עם אצבעות וגם מברשת.
ציון:10! 



אין אחת שלא מעודכנת במה שקורה בעולם האיפור ולא שמעה על הlip butters של רבלון. כולם אומרים כמה שהן "לחותיות", וטובות,ונוחות, והם צודקים! 
את candy apple קניתי כשהייתי בארה"ב, ולא כל כך שמתי לב אליו. עכשיו אני שמה לב אליו. יותר מדי. 
ממש לא אכפת לי שהפיגמנטציה לא משהו. הן לא אמורות להיות פיגמנטיות.
ציון:9+
ו... זהו! מקווה שנהניתם (:
נ.ב:תירשמו להגרלה! free makeup ,people .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה