גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום חמישי, 16 בפברואר 2012

באלק אופאל(bleak opal)+ביקורת(גל)

בעקבות(סליחה על הפלצנות) ליפסטיק שקיבלתי במתנה,של החברה בלאק אופאל,שלא הכרתי,עשיתי קצת תחקיר(כנל סוגריים קודמות).בלאק אופאל זאת חברת דראגסטור אמריקקית,שאין לה חנויות בארץ.בעיצוב של הפריטים היא הזכירה לי את לוריאל ,את לנקום ואת סופטאץ.באיכות,לפחות של הליפסטיק שלי,הזכיר לי את רימל.אתר:  http://www.blackopalbeauty.com/
לליפסטיק:
זה ליפסטיק בצבע סגול כהה שנקרא oatent lips tiquid lipstick .הוא מזכיר לי את השפתונים-במרקם -אודם של nyx,כי הוא ליפגלוס,אבל המרקם הוא דיי כבד.אם רוצים תוצאה חלשה (ויבשה)אפשר לשים מעט ו"למצמץ" עם השפתיים,ואז יוצא בורדו כזה.
סיכום:
מעולה,אבל לא ליום יום.מתפללת לכזה בצבע יותר עדין.באתר נתנו לו 5 כוכבים,אבל אני אתן שמונה וחצי,כי הלכלוך של הצבע הדיי חזק הזה,מחרפן.
תמונות מהאינטרנט(אין כוח לצלם):
אני עושה שפתיים.לא מצאתי באינטרנט.
באיי! תגובות!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה