גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שלישי, 14 בפברואר 2012

חדשים >.< (ע"י גל)

האלווו אבריבאדי¡
אמיתוז שוב לא פרסמה בגלל שלא היה לה זמן.
אםם...לפני שבוע בערך קניתי מסיר איפור לעיינים וג'ל ניקוי,שנהם של ניוואה.
מסיר איפור:
טוב,הוא אחלה מסיר,הוא לא שורף והוא ממיס גם את המסקרה הכי חזקה.שקניתי אותו ,אמרו לי שיש בו פורמולה שמחזקת את הריסים.אני לא משתמשת בו מספיק זמן כדיי לשפוט,אבל לא נראה לי שהוא עושה כזה הבדל.מצד שני,הוא לא מזיק לריסים,כמו כמה מסירים אחרים.65 שח.
ג'ל ני.קוי:
אין לי מושג מה דעתי עלוו.בחנות ממש המליצו לי עלוו,למרות שהיה ג'ל לעור צעיר,שמבחינה טכנית יותר מתאים לי.הוא נראה ממש מאגניב,יש בו גרגרים קטנים ולבנים שמתמוססים,והוא נראה לי דיי איכותי.ששמתי אותו על העור הוא התחיל לשרוף לי.אין לי שמץ למה,אולי הוא לא מתאים לעור שלי(הוא לעור רגיל או מעורב)אולי הוא שורף רק בפעמים הראשונות...אולי הוא סתם שורף.אבל זה שווה את זה.למרות שאני עוד לא יכולה לדעת מה ההשפעה שלו(פוסט דעה בעוד שלושה שבועות)אבל הרגשתי ממש נקיה אחריוו.

וזהוווווו!
תגובות בבקשה Xp


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה