גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שישי, 17 בפברואר 2012

לק עם פתיתי תלת מימד(גל)

שאלוםם!
שהפוסט קניות של "יש יופי בכולנו" עלה(http://thereisbeautyinallofus.blogspot.com/2012/02/blog-post_16.html#more),ישבתי ויררתי מול הלק התלת מימדי הסגול של רבלון.הלקים התלת מימדים,זאת אומרת הלקים עם הפתיתים התלת מיימדים,זאת אומרת הלקים עם הנצנצים,מאוד חזקים עכשוו.בוישליסט שלי:המדהים ההוא של רבלון,והאח הכחול שלו,וזהב של אורלי,ולסט פריידי נייט של opi(ואת כל הסדרה של קייטי פרי בכלל)והכיהכי,את רינבו קונקשן של opi מסדרת החבובות.
אבל אנלי אותם(דמעותדמעותדמעות)עוד לא,לפחות(קריצה)
כדיי לנחם את עצמי ,חיפשתי במדף הלקים שלי אחד עם פת"מ( פתיתים תלת מימדים,עם לא קלטתן) הכי קרובים שמצאתי הם 263 ו102 של שיק,ו24 של טופ ביוטי.
102 נראה כמו צבע כסף וזהו,אבל הוא בעצם עשוי מפתיתים זעירים,מה שעיצבן אותי כי התוצאה בתמונה היא אחרי 4 שכבות,וכי הפתיתים הם דו מימדיים. אחר כך,שמתי את 263 ,שהוא בעצם טופ קואט עם פתיתי כסף.חזרתי למדף בשביל הספיידרי,אבל בדרך ראיתי את 24,שהוא בעצם לק ורוד שקוף עם נצנצים שקיבלתי מתנה,ושחשדתי תמיד שהוא מתוך ערכת איפור של ברבי.אפילו לא פתחתי אותו עד היום.כמעט קראתי לאחותי לקחת את הכיעור הזה ממני,אבל הסתבר שזה מה שהיה חסר לי בשביל מראה הפת"ם .הפתיתים ב 24 היו בכל הצבעים,ויחד עם הורוד השקוף יצרו את המראה סטייל טינאייג דריים של opi.לא מושלם כמוהו, אבל בכל זאת.מרוצה,עד שיהיה לי את הוישליסט שלי.







רק מזכירה ,שהלק שאנחנו מגרילות,הוא לק גליטרי בזהב...http://gag-beauty.blogspot.com/2012/02/blog-post_08.html. אייליינר ולק בחינם,מה יש ,אנשים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה