גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום חמישי, 2 בפברואר 2012

פלטה "hello bombshell" של ויקטוריה סיקרסט


שאלום אנשים,
לא מזמן סבתא שלי חזרה מNY  והביאה לי פלטה של וויקטוריה סיקרסט.(כן כן ,סבתא מאגניבה >_<) אז אני אעשה ביקורת. לפלטה קוראים: hello, bombshell! Makeup kit והיא עולה 32$. יש בה 30 צלליות,5 ליפגלוסים,5 ליפסטיקים(ההבדל הוא שהליפסטיקים יותר שקופים ונוצצים),4 סמקים,ברונזר,פודרה נוצצת,פודרה חצי שקופה, מיני מסקרה ,מיני עיפרון שחור, מיני עיפרון לשפתיים,שתיי מברשות לשפתיים,שני אפיליקטורים דו צדדים ומברשת סומק.
נלקח מכאן
הצלליות מאוד פיגמנטיות ויש להם מרקם אבקתי. יש מבחר גדול של צבעים: ורוד אפרסק, ורוד בייבי,ורוד בייבי נוצץ ,סגול-ורוד בהיר,ורוד-בז נוצץ, סגול –ורוד ממש בהיר, סגול כהה,סגול בז נוצץ,כחול טורקיז ,כחול טורקיז נוצץ,תכלת נוצץ,כחול כהה,צבע גוף ורדרד בהיר,אפור,אפור בהיר,שחור מט,שחור נוצץ,לבן,ירוק נוצץ,ירוק צהוב נוצץ,ירוק בהיר,ירוק כהה,צבע גוף בז,בז אפרסק,שמנת עם טיפה אפור,חום בז נוצץ,חום וכתום אפרסקי נוצץ.
העמידות של הצבעים לא משהו.
נלקח מכאן
 הליפסטיקים לא דביקים, בטעם וניל,והגוונים ממש חמודים אבל לא ממש רואים אותם,וגם מה שרואים לא נשאר הרבה זמן.על הליפגלוסים אפשר להגיד אותו דבר.הפודרות מעולות.המרקם שלהם אבקתי והם מאוד פיגמנטיות.הם גם דיי עמידות,לא כמו שאר הסט.הברונזר דיי עיצבן אותי,דבר ראשון כי הוא מט,ואני לא אוהבת ברונזרים במט ודבר שני כי הוא פשוט לא ניראה טוב על העור.הפיגמנטציה לא משהו,המרקם אבקתי והעמידות בסדר.המברשות הקטנות טיפה לא נוחות,אבל שאר המברשות סבבה.כמעט לא רואים את העפרונות,הם נורא נורא שקופים.המסקרה סבבה ,היא נראת טבעית וממש אהבתי את המברשת שלה.
החלק החיצוני של הקופסא הוא מראה עם הכתוביות ויקטוריה סיקרסט באנגלית.הוא נפתח בסלייד ורואים את הצלליות והלפסטיקים.הלפסטיקים נפתחים כלפי מעלה למברשות,מסקרה ,עפרונות,פודרות סמקים וברונזר.יש רגל נפתחת בתחתית הקופסא ככה שתוכלי לראות את עצמך במראה.
אז בסולם מ-1 עד 10, הציון הוא 8 ורבע. 
ו...זהו בערך.מקווה שאהבתן=]
-גל


2 תגובות:

  1. בנוווות <3
    חוחוחווווו קראתייייייייייי הכל ;)
    אוהבתאותך <3
    -וולינסקי-

    השבמחק
  2. וולינסקי חולה עליייייייך XD <3

    השבמחק