גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום רביעי, 14 במרץ 2012

סקירה מהירה-פלטת beige glam של GADE(גליה)

שאאלום
אז הנה העניין- אמא שלי בקשה שאני אצייר איזה ציור שלה ושל חבר שלה שהיא תוכל להדפיס על חולצה.
אז הסכמתי, ובלי שידעתי בתור פרס קטן קנתה לי פלטה של ג'ייד.
ממש לפני שנייה קיבלתי אותה, אז סקירות על עמידות\נצנצים שנופלים לא תראו כאן.
אני אפרט על זה אם אני אשתמש בה לאיפור היום.


יש ארבעה צבעים בפלטה:
יש וניל פרוסטי,טאופ בהיר עם נצנצים כסופים,טאופ בינוני עם נצנצים כסופים,חום כהה עם נצנצים כסופים.הוא נוטה לאפור יותר מלאדום.
הטקסטורה דווקא מאש נעימה, חמאית ופיגמנטית.
גם אהבתי שהנצנצים לא "יושבים" למעלה. כל הצללית מנצנצת, לא רק החלק החיצוני.
אני מרגישה שהטקסטורה קצת נוטה לאבקתית, והיא מרגישה קצת כמו גיר.
היא עולה 99 ש"ח, אבל תמיד יש הנחות אצל ג'ייד.
הייתי נותנת לה 8.5 סה"כ.
שורה תחתונה:פלטה מעולה למתחילים שרוצים את פלטה קטנה למראה טבעי(מי שרוצה פלטה טבעית גדולה, נייקד1\2 גם אופציה מעולה(:
גם לכם יש איזה פלטה טבעית שאתם אוהבים? איזה פלטה טבעית הייתם רוצים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה