גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום חמישי, 22 במרץ 2012

ממתק (אהם,סליחה,שתיה)לשפתיים

את החתיך הזה אמיתוס הביאה לי מתנה מNYC.אמיתוס היא מלכת הבאלמים.יש לה בערך 40 (בלי להגזים).החדשים שלה הם שלושה באלמים סקסים במיוחד של eos.
מבטיחה בשמה סקירה בקרוב.עד אז,הנה סקירה קצרה של הבולשת.


נחזור לחתיך:ליפ סמאקר בטעם וצורה של...תופים תופים...דוקטור פפר!כןכן,הקולה האמריקאית.יש יותר מגניב מזה?




כמו שאמרתי,העיצוב הוא בעצם דגם מוקטן של בקבוק דוקטור פפר. 8.0 מיליליטר.בריח משולב דובדבן (יש בדוקטור פפר דובדבן?בחיים לא טעמתי) והטעם הוא דוקטור פפר (שוב,לא טעמתי,אבל אמיתוס האמריקקית אמרה שזה בול.חוץ מזה,אני זיהיתי מוטיב קולה)הבעיה היחידה שיש לי איתו הוא טעם לוואי לא משהו.הטעם עצמו מגניב,אבל אחרי הוא משאיר טעם מגעיל בפה.
ד,א,שיניתי את דעתי.זה המוצר הכי טעים שלי,ולא הפודרת נוצות של ללין,כמו שכתבתי בטאג חטאי היופי


התייחסתי אלו בתור צ'אפסטיק שבא בג'ל,ולא ליפגלוס,כי הוא שקפקף בהתחלה,ותוך כמה דקות הוא נספג בשפתיים ומשאיר אותם רכות ונעימות כל היום.מושלם לצ'אפסטיק ,מאכזב לליפגלוס.
ציון:8.הטעם לוואי הורג אותי.
איפה:NYC.
כמה:לא ידוע.אתן הייתן שואלות כמה המתנה שלכן עולה?


יש לכן מוצרים על קונספט המאכלים?שתפו בתגובות!


5 תגובות:

  1. איזה רעיון מגניב :) אני חולה על מוצרים שמגיעים באריזות מגניבות [גם אם הם מעאפנים, אני עדיין מתלהבת]

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חולת אריזות!
      אפילו שזה בטח סוג של מוצר ברבי לילדות בחמישה שקל, אני עדיין מאוהבת בו.

      מחק
  2. לד"ר פפר אין טעם של קולה בשיט. זה סוג של דודבני כזה. יש כאלה בארץ זה עולה 10-8 שקל לפחית בכל מיני קיוסיקים.

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא אנחנו הרגשנו קצת טעם של קולה.
      יכול להיות שהד"ר פפר האמיתי פחות דומה לקולה, והליפגלוס כן.

      מחק
    2. חוץ מזה,כן היה מוטיב של דובדבן.בריח.זה היה קולה דובדבן כזה.

      מחק