גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום רביעי, 14 במרץ 2012

טאג-חטאי היופי (גל)

גליה עשתה את זה פה,וזה נראה לי סופר מאגניב.אז החלטתי לענות על אותן שאלות.
                          1)מה מוצר האיפור הכי יקר שלך,ומה הכי זול?
מוצר האיפור הכי יקר שלי הוא מייקאפ של שנאל שנקרא lift lumiere.בUSA הוא עולה 65$.זה בערך 250 שקל.וזה עוד בלי לחשוב את המחירי הפרש של ישראל (לא לדבר על זה.אני אבכה.)

מוצר האיפור הכי זול שלי הוא גלגל קונסילרים של ביוטיקר.הוא עלה 6.5.הוא חביב מינוס.אני לא חושבת שהייתי קונה אותו במחיר יותר גבוה.אולי דיופ שלו בחברה יותר נחשבת,אבל לא את אותו מוצר.הוא שווה 6.5,וזהו.
אני חייבת לציין שאת תמונת "חיתוך-גרוע" מצאתי באתר שלהם.נכנסתי לשם למצוא תמונה יותר מפתה של המוצר,אבל אני חושבת שהייתי מצלמת את זה טוב יותר.
                            2) עם איזה מוצר יש לך מערכת יחסים של אהבה -שנאה?
שאלה קלה.מערכת אהבה-שנאה יש לי עם המסקרה שלי נכון לעכשוו,voluminous של לוריאל. ביקורת תאכלו למצוא במועדפי החודש.בקיצור,היא מושלמת,חוץ מ"אפקט הפנדה" שלה.ולמרות שזאת חיה מתקתקה,האפקט  בעיקר מרגיז.תתחלף בקרוב (היא תכף נגמרת) בדול לאשס של לנקום.


3)מה המוצר הכי טעים שלך?כןכן, אפשר לבחור פלטה ורודה ובנאלית או לק ורוד בזוקה.אני בחרתי את פודרת הנוצות של ללין,שהיא על גבול האיפור.היא מנצנצת באופן לא כל כך עדין,אז אני מרחיקה אותה מהפרצוף,אני שמה מעט מאוד על הצוואר ועל עצם הבריח.אני מאמינה שזה מטשטש הבדלים בין עור הפנים לעור הגוף,במקרה שאני עם מייקאפ עליי.חוץ מזה,הוא מזכיר לי צמר גפן מתוק,ויש לו ריח של לבנדר-תות-וניל. -.


4)באיזה מוצר את כמעט לא משתמשת?זה היה קל.אני לא משתמשת בעיפרון גבות.אני בת 12 ,ואני מעדיפה איפור יותר טבעי.לדעתי על פנים של ילדה בת 12 זה יראה עשוי מידי.חוץ מזה,הגבות שלי מספיק נוראיות גם ככה.
5)איזה מוצר נותן לך הכי הרבה ביטחון עצמי?אני חושבת שמסקרה.למרות שמסקרה בעצם מאריכה ומעבה את את הריסים (אני לא חושבת שריסים זה האיבר הכי חשוב בפרצוף) אני מרגישה שהיא משנה לי משהו בעיניים.ועוד משהו : מסיבה לא ברורה,הריסים שלי בעין שמאל בלונדינים כמעט לבנים,ובצד השני הם שחורים.אני פשוט נראת מוזר בלי מסקרה.
6)מה הכי מושך אותך אצל המין השני?
קוביות.אני בנאלית ושטחית.
7)איזה מוצר את הכי תרצי לקבל?
ואו.שאלה ממש קשה.כנראה פלטה גדולה של מאק.או אולי שימר בריק של בובי.לאלא,אני רוצה מברשת 18 קראט של סיגמא.

זהוו!
אז...מה התשובות שלכן לשאלות האלו?שתפו בתגובות!

 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה