גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שני, 5 במרץ 2012

MOTN-just like Sandra(גליה)

הלוווו! כאן גליה, וכמו שאתם יודעים ממש לא מזמן היה טקס האוסקר.
האיפור היחיד שהייתה עליו רשימת מוצרים וגם אותו הכי אהבתי היה של סנדרה בולוק.
רק שתדעו: המטרה שלי היא שהתוצאות יהיו דומות, ולא התהליך. אז הצלליות שבהן השתמשתי לא הכי דומות למקור. התוצאות כן. 
אזז.. איפור סנדרה בולוק! let's do it

בתור צללית בסיס(אבל עדיין שמתי פריימר)השתמשתי בbare study של מאק. מתה עליה. לכניסה לסקירה לחצו כאן.
חחחחחחחחח תראו אותי במראה. ראו את ההשתקפות שלי אז עשיתי פרצוף XP 
השתמשתי בצללית האפרסקית מהפלטה של מישל פאן עם מברשת 222 של מאק על איפה ששמתי את הפיינפוט.
לביקורת מלאה ותמונות תלחצו כאן.
סנדרה השתמשה במקור בצללית של שאנל בצבע Emerveille
אחר כך לקחתי את sidecar מנייקד עם מברשת שטוחה-עגולה לטשטושים ושמתי אותה בצד החיצוני של העין שלי.
לקחתי את gunmettal עם מברשת s232 של ביוטיקר ושמתי אותה בקפל. טשטשתי עם מברשת 222 של מאק.
לקחתי את hustle עם מברשת שבאה עם איילינר ג'ל של מייבלין ושמתי את הצללית בקו הריסים התחתון והעליון. הקו יותר עבה כלפי חוץ, ויותר דק כשמתקרבים לפינות הפנימיות.
סנדרה השתמשה במקור בפלטה enigma של שאנל.
לקחתי את smolder ממאק ותחמתי את מעקה העין(ווטרליין. אני מנסה לדבר בעברית גבוהה ! ^^).
סנדרה השתמשה במקור באיילינר של שאנל בצבע noir. 
סיימתי עם מסקרה hypsnose drama של לנקום. 
המשכתי בשגרת הפונדושנים שלי(מייקאפ מאט מורפוס של לוריאל, פודרה של איל מקיאג'), והשתמשתי בסומק אורגזמה של נארס.
סנדרה השתמשה בסומק של שאנל שנקרא Creation Blush Horizon de CHANEL .
סיימתי עם טפיחות ממש קלות של lip butter של רבלון בצבע candy apple . שמתי ממש קצת.
לביקורת לחצו כאן.
אז.. ביי! מקווה שנהניתם(:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה