גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום רביעי, 7 במרץ 2012

מסמנים V על שלוש קולקציות של מאק(: (גליה)

הלוו פיפול!
אני רוצה לספר לכם משהו..
אני בובי בוטן!
סתאאאם.. אני עושה מין פרוייקט עם עצמי שבו אני קונה לפחות דבר אחר מכל קולקצייה של מאק שיוצאת.
אז קניתי שלושה דברים משלוש קולקציות שונות. נתחיל ב-naturally (:
קניתי רק דבר אחד וזה צללית in the sun שריירתי עליה ישר כשיצאה הקולקצייה.

in the sun זאת צללית נחושת פרוסטית זהובה. היא מינרלית, והיא נראית מעולה גם כשהיא יבשה, וגם כשהיא רטובה.
בתמונה של עין שלי השתמשי בה רטובה, והיא הייתה ממש אטומה(:
אבל קשה מאד לערבב אותי כשהיא רטובה.
היא עלתה לי 115 ש"ח.
ציון: 8.5
shop mac cook mac זאת אחת הקולקציות הכי חמודות בעולםP:
הצבעים באמת מזכירים אוכל! XD
אני קניתי tendertone בשם purring.זה מין כתום מנדרינה תפוז כזה. אין בו נצנצים. הוא מאד מלחח. מאד. 
הלחות הכי טובה שיש לי(ויש לי של VS, BODY SHOP, נטרוג'ינה, לבלו ועוד). האמת היא שיותר רציתי את hush hush, שזה מין בז'י מנצנץ.
אבל הוא נמכר :S
עלה לי 89 ש"ח.
ציון: 7. האריזה ממש לא סטרילית וכבדה וזה מעצבן >.<
והדבר הכי מרגש שקניתי...
sunday afternoon זאת פודרה מנצנצת מקולקציית vera. העיצוב שלה ממש יפה, וזאת הסיבה העיקרית שקניתי אותה ^^. 
הצבע ה"גדול" זה צבע צמר גפן מתוק בגימור מאט. הוא לא פיגמנטי במיוחד.
הצבע השני זה פוקסיה כהה יחסית. אומרים שיש לו גימור פנינה, אבל הוא נראה לי מאט לגמרי. יותר פיגמנטי מהקודם.
הצבע השלישי זה ורוד חיוור ובהיר מאד עם זוהר פנינתי מודגש(מאד פנינתי). הוא פיגמנטי יחסית לשאר הצבעים.
ביחד הם יוצרים ורוד פנינה בהיר שדומה לצבע השלישי.
בהתחלה חשבתי שזה סומק(וזה פודרה), וקצת התאכזבתי כי כנראה לא יראו אותו על הלחיים(ואין סיכוי שאני אשים אותו על כל הפנים). 
ציון: 7.5+
עלה לי 159 ש"ח.
ו.. זהו! 
גם אתם קניתם משהו מהקולקציות האלה? 

2 תגובות:

  1. פוסט מדהים:)היה לי יום קשה היום,וזה העלה לי חיוך.איזה דברים יפים,חבל שלא בתקציב שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחות לשמוע שנהנת,ומקוות שיהיו לך ימים יותר טובים :)

      מחק