גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום חמישי, 15 במרץ 2012

clinique? are you sure? (גליה)

שאאלום.
אמא שלי קנתה איזה קרם וקיבלה חמישים דוגמיות בערך. אז גנבתי לה שלוש.
והתחיל להתאהב בהם. קראש קשה מאד.
אזז.. נתחיל בקרם גוף:


deep comfort body lotion זה קרם גוף נוזלי. הוא 100% בלי ריח(וחבל שככה. הוא קצת מסריח),אבל הוא באמת מאד לחותי. אחרי שימוש אחד העור שלי נהיה הרבה יותר חלק ונעים. רק דברים טובים יש לי להגיד עליו ^^


כן כן, אני יודעת שזה נראה בדיוק כמו הקרם גוף. אבל מה-זה קרם ידיים. הוא לחותי במיוחד ונורא סמיך, ועושה את העור שלי בידיים יותר נעים. חוץ מזה, העור שמסביב לציפורניים שלי הפסיק להתקלף.

והאחרון-קרם עיניים. קוראים לו all about eyes serum. אני יודעת מה אתם חושבים-"קרם עיניים? ילדה בת 12? ייחרב העולם! היא צריכה ללכת לראות בילבי ולהתגלש במגלשות". ואני משתמשת בו כי הוא עושה את העיניים שלי בבוקר פחות נפוחות. זהו.
אז, מקווה שנהיתם! אמא שלה מתה על קליניק, אז עוד ביקורות עליהם בקרוב! (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה