גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום חמישי, 22 במרץ 2012

I am a pin-up girl! (גליה)

כולם מכירים את הלוק הזה.
כולם.
אבל עדיין רציתי לעשות אותו.
אז אם את מכירה אותו-מעולה! תעשי גם את ותשלחי לי קישור בתגובות D:
אם לא-אפילו יותר טוב. ככה אני יוצאת מקורית.
אז.. הבה נתחיל!
קודם כל השתמשתי בפריימר של UD. סקירה כאן.
אחר כך לקחתי מפלטה של classic(מצטערת שאין תמונות! הפלטה שלי לא כאן ושכחתי לצלם אותה) צללית בהירה מאט ושמתי אותה על העפעף ועל עצם הגבה.
אחר כך לקחתי את NAKED מפלטת נייקד של UD, ושמתי ממש קצת ממנה בקפל.
ועכשיו לאיילינר! אני השתמשתי באהובי היקר, blacktrack מ-MAC. הוא עמיד, קרמי, ופיגמנטי.
עולה 98 ש"ח. למדריך איילינר מלא לחצו כאן.
בשאר הפנים- THE USUAL. מייקאפ matte morphose של לוריאל, קונסילר של מאק, פודרה שקופה של איל מקיאג'.
בתור סומק השתמשתי ממש קצת בסומק אדמדם מאט לגמרי. אם שמים קצת ממנו הוא נראה נורא טבעי. אין לי תמונה של הפלטה לצערי. כל סומק אדמדם יעבוד D:
חוץ מזה, את יכולה להשתמש בשפתון. רק זכרי להשתמש בו לפני הפודרה.
ולשפתיים..
תמונה מטמפטליה. שכחתי לצלם.
roby woo יצא בקולקציית fall color של מאק. אני לא בטוחה אם הוא במהדורה מוגבלת או לא, אבל אני כן בטוחה שהוא מדהים.
הטקסטורה-כמו צבע. יבשה נורא(שמתי מעל לחות שפתיים כדי להקל על המריחה). אבל מאט לגמרי(ערבבתי אותו עם לחות, אז בדקות הראשונות הוא לא היה מאט. אחר כך הוא התייבש). זה כמו עיפרון שפתיים בצורת שפתון, בגלל שהוא כל כך עמיד ויבש.
הצבע עצמו הוא אדום קלאסי עם בסיס כחול. לא ממליצה עליו לנשים עם תת גוון חם.
אז זהו ללוק הזה! לדעתי יהיה מושלם למסיבה\אירוע(אלא אם כן את בת 12 כמוני. אם כן, וותרי על האודם). אם תורידי את האודם הוא יהיה מושלם ליום יום!

מייקאפ-l'oreal matte morphose בצבע golden ivory(עם מברשת 190 של מאק)
קונסילר-MAC moisturcover nw20(עם מברשת 194 של מאק)
פודרה-פודרה שקופה של איל מקיאג' בגוון beige(עם מברשת 13 של ביוטיקר)
ברונזר-beautycare cocoa bronzer(עם מברשת 168 של מאק)
סומק-classic palette blush(עם מברשת 187 של מאק)

פריימר לעיניים-urban drcay primer potion(עם אצבעות)
צללית- classic palette light powder(עם 222 של מאק)
           urban decay naked palette naked(עם 222 של מאק)
איילינר-MAC blacktrack fluidline(עם מברשת 210 של מאק)
מסקרה-maybelline one by one mascara

לחות-mac purring tendertone(עם אצבעות)
אודם-MAC ruby woo

איך אתם הייתן עושות מראה פין אפ? אשמח לראות איך יצא לכן!


2 תגובות:

  1. אני אוהבת את המראה הזה!
    האייליינר יצא מדויק כמו שאני אוהבת.
    וסחתיין על ההתאמה בין החולצה לשפתון.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! כיף לשמוע D:
      החולצה והשפתון היה במקרה (;

      מחק