גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום חמישי, 15 במרץ 2012

איפור היום -Double liner (גל)


האיפור נעשה ברגעי שיעמום,ולא התכוונתי להישאר איתו,אז אין פריימרים \פודרות\כל דבר אחר ששומר על עמידות.
אני אוהבת את הרעיון של הדאבל ליינר,ואני אשתמש בו גם בגוונים אחרים.
פנים:
התחלתי עם מייקאפ ideal balance של לוריאל.הוא לא 100% הגוון עור שלי,והרגשתי נורא צהובה.לפח.ישר על המייקאפ שמתי את סומק מס' 8 של ביוטיקר,שנפל ונשבר בעקבות עומס יתר על השולחן.


עיניים:
כיסיתי את העפעף עד לקפל בשכבה דקה של האיילינר הבהיר ביותר בגלגל.כיסיתי בשכבה מאוד מאוד מאוד דקה (אני חושבת שהיא הצללית הכי פיגמנטית שיש לי) של צללתי מס' 39 של paco.שמתי מעל צללתי אפורה מט,שלא נמצאת בתמונה כי היא לא פוטוגנית בעליל.טשטשתי.
ערבבתי את הצבע הבהיר מהגלגל ודיי הרבה מהצללית,והנחתי כקוו איילינר עבה עם מברשת זוויתית.מרחתי קו דק של איילינר על "קוו הצללית" שיצרתי קודם,כך שעדיין ראו את רובו.סיימתי עם מסקרה.



שפתיים:
מרחתי שפתון ישן של אסתי לאודר,AA22.מעלוו הוספתי שכבה של ליפגלוס מס' 18 של פרו ביוטי.

תוצאה סופית:



                                             
                                           
לא ממש רואים בתמונות את הדאבל ליינר.במציאות,הכיסוי של הצללית מאוד נמוכה ,ולעומתה ה"אייליינר צללית" מאוד פגמנטית,ככה שרואים הבדל בגוונים.

כל הנבחרת:
מוצרים:
פנים:
-מייקאפ ideal balance גוון 16 של לוריאל
-סומק מס' 08 של ביוטיקר
עיניים:
-גלגל קונסילרים של ביוטיקר
-צללית health liced 39 של paco
-איילינר נוזלי של prestige
- מסקרת voluminous של לוריאל
שפתיים:
-שפתון AA22 של אסתי לאודר
-ליפסטיק מס' 18 של פרו ביוטי

דעות?ניסיתן פעם אחד מהמוצרים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה