גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שבת, 17 במרץ 2012

סקירה -בשמים מסדרת saxual (גל)

מי שהיה בזמן האחרון בסינמה סיטי גלילות,יכל להבחין בדוכן קטן שמוכר מוצרי טיפוח של VS.מאז הניסיון שלי עם הפלטה של VS,כל פעם שאני רואה את השם "ויקטוריה סיקרט", ליד מוצרי טיפוח אני צורחת,ואז רצה לקנות אותם.
בקיצור,בדוכן נמכרים בשמים,בשמים לנסיעות,ספרי גוף (פלוס אחד עם נצנצים),וקרם גוף שתואמים לספריי.
בושם:280 (באתר הוא נמכר ב65$)
בושם נסיעות (הוא נראה לי בגודל של 2 דוגמיות בערך):50
3 בשמי נסיעות בקיט חמוד:109
קרמים וספריים לגוף:75
.אני בחרתי להתרכז ב4 בשמים , שהתגלו כבשמים מסדרת saxual של michel germain (בין השאר לחברה הזאת יש ליין של ווקטוריה)
לבשמים קראו Fresh,Sugar,Secret,Femme 
הדוגמיות של הבשמים.








sexual fresh eau do parfum   Fresh - דיי כבד,בריח שמזכיר ורדים.לא הפייבוריט שלי.לפי מה שהבנתי זהו הבושם                                                                   
                                       הכי חדש שיצא למישל.


 


     sexual sugar eau de parfum      Sugar -הוא מתוק ומאוד רענן (סליחה על הפלצנות.לא מצאתי מילה יותר טובה  
                                               לתאר את זה)הוא בריח קינמון ופרחים.הוא הפייבוריט שלי.
sexual sugar  

sexual secret eau de toilette

    Secret -הוא פרחוני (בעיקר וורדים) ועם קצת קינמון ומאסק.נחמד.שמתי לב שהעמידות שלו ממש נוראית,טווח החצי שעה .העמידות של שאר הבשמים סבירה,בסביבות השעתיים.
ד.א,הבקבוק שבתמונה הוא אחד מהמיני בקבוקים שנמכרים בדוכן.אני לא מבינה את כל ההייפ סביב זה .זה סתם.


sexual secret by Michel Germain one of our best selling perfume 
sexual femme Femme-דיי כבד ומבוגר,ריח של שושנים וסוכר.לא מתתי.


sexual femme by Michel Germain number one selling perfume


ריחות זה עניין של טעם.על העמידות ועל הבקבוק (הקצת סתמי,אבל למי אכפת)אני נותנת לכולם חוץ מסיקרט 7.5.סיקרט מקבל 6.
ומה איתכן?יצא לכן להתנסות באחד מהבשמים?המלצות\השמצות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה