גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום ראשון, 18 במרץ 2012

איפור היום-the bigger the better



אני שונאת את הצורה של העיניים שלי.הם קטנטנות.כמו של אוגר.אבל יש דרך לשנות את זה!
כמו שמישל פאן אמרה במולאן  ,אפשר לשנות את הצורה של העיניים עם איפור.
אז...נתחיל?
1) שימי צללית בהירה על העפעף עד קוו הקפל.
אני השתמשתי בצללית ניודית-טבעית מחברה נידחת שקוראים לה פרל.

2)הניחי צללית מעושנת כהה בתוך הקפל.
אני השתמשתי בצללית prussian של מאק

3)שימי צללית שימרית בהירה מהקפל ועד עצם הגבה.
אני השתמשתי באותה צללית של פרל ומעליה רולר של מייבלין.


4)מסגרי את הריסים בקו דק של עיפרון בגוון מעושן
אני השתמשתי באיילינר של prestige



5)ציירי קוו דק מתחת לריסים התחתונים,מאמצע הווטרליין עד לזווית החיצונית
השתמשתי בעיפרון שחור מס' 1 של ג'ייד.ביקורת



6)משחי את הריסים ב2 שכבות מסקרה
השתמשתי בוואליומנס של לוריאל.ביקורת\
תוצאה:



כל הנבחרת:

וזהו!
גם לכן יש עיינים בצורה לא אהובה?אתן מסוות את זה באיפור?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה